{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.324 visninger | Oprettet:

BG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier! {{forumTopicSubject}}

Vi har gennem længere tid modtaget gode input vedr. velkomst/afvisning af nye gallerier, og derfor har vi foretaget nogle enkelte ændringer.

Det nye er:

- Du kan maximalt afvise med 1 point (hvorimod du stadig kan byde velkommen med 10 point, hvis du har vundet nok udfordringer).

- Alle afvisninger skal begrundes, og bliver synlige i kommentarerne under galleriet.

- Alle velkomster bliver synlige i kommentarerne under galleriet. Skriver du ikke selv en kommentar, vil der blot stå "Velkommen".

Disse ændringer er lavet for at indstemningsprocessen bliver mere åben, og man kan følge med i, hvem der byder velkommen.
Samtidig har man, som bruger, også chancen for at få ændret på evt. fejl og mangler ved galleriet - inden galleriet bliver afvist.

Mvh. Rikke/BG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier!
  • #2   20. aug 2014 Det var sku da dejligt, godt initiativ! Det er SÅ irriterende, med de folk der bare afviser, for at afvise, nu kan det da være nogen af dem lader være, fordi de ikke gider til at skrive en kommentar smiley

• #3   20. aug 2014 Så kan man endelig se om det er de samme der hele tiden afviser profiler uden grund smiley Skal vi vædde at de ikke stemmer nu fremover smiley

• #4   20. aug 2014 super

• #5   20. aug 2014 en rigtig god måde at gøre det på.. smiley mvh hc

• #6   20. aug 2014 Jeg forstår ikke hvorfor folk der har vundet nok udfordringer kan stemme med 10 stemmer i forhold til andre?

• #7   20. aug 2014 Sådan det var fanme på tide ! Folk keder sig åbenbart her inde og bare trykker afvis for sjov smiley

• #9   20. aug 2014 Så hvis der virkelig er en sløj oprettelse, så skal der 125 personer ind at stemme afvis, hold da op! Men stadig 75-125.Hmm

• #11   20. aug 2014 Rikke saves the day. smiley

• #12   20. aug 2014 og når man vil ind og se de gamle emner man har skrevet i virker heller ikke. Første side vises fint, men trykker man på side 2 er den tom.

• #13   20. aug 2014 Så der er bare 8 folk der skal overtales til at en dårlig oprettelse skal ind, kontra 125 der skal stemme den ud?
    Det skal nok hæve det gennemsnitlige niveau på den enkle oprettelse ...

Var det ikke bedre at det blev 1 stemme per næse, men at man kunne stemmer bilen ind eller ud én gang om dagen. Det ville også hjælpe med de oprettelser der går i stå.

Men forum bliver snart mere aktiv, da alle emnerne som omhandler at bruger A har truet bruger B, pga. han afviste bruger A's bil. smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #15   20. aug 2014 Det er da komplet latterligt med antal af stemmer man nu kan give!
    VELKOMMEN til galleriet, hvor der kun kommer lort ind, eller man nu skal vente i 8 måneder for at få sin bil ind, da folk ikke gider gå de sidste 500 oprettelser igennem..

Det med kommentaren er dog godt nok!
    Men antal af stemmer.. Hjernedødt!

• #16   20. aug 2014 min mening er at det slet ikke burde være muligt st stemme en bil ind el afvise den.
    der burde istedet være retningslinier for hvor meget tekst der skal skrives samt hvor mange billeder.
    nogle brugere herinde er eks kun til vw andre mener kun opel dur osv og derfor stemmer de kun disse bilmærker ind, alt andet bliver afvist

• #17   20. aug 2014 Enig med K9 her. Synes det er dumt at der skal 125 afvisninger til, og jeg tror det resulterer i rigtig mange dårlige oprettelser der vil blive godkendt. Dermed vil kvaliteten af galleriet dale.

• #19   20. aug 2014 7,5 person skal trykke velkommen, men 125 personer skal trykke afvis? Velkommen til galleriet for alle. :O)

DVS kun admins kan sørge for biler ikke bliver stemt ind.

Skal vi omdøbe bilgalleri til Banangalleri? smiley

profilbillede
  • #20   21. aug 2014 he he .. så fald afvisnings procenten med 90 %.. det er bare et tegn på nogle bare har trykket afvis, blot fordi de kunne. dejligt der skal navn på nu.. smiley smiley :P. mvh hc

• #21   21. aug 2014 "Du kan maximalt afvise med 1 point (hvorimod du stadig kan byde velkommen med 10 point, hvis du har vundet nok udfordringer)."

Hvad er det for en klam "vi er alle vindere. Her er en trøstepræmie"-agtig mentalitet, at en "positiv" stemme, skal gælde mere end en "negativ"?

• #22   23. aug 2014 bump. Kunne egentlig godt tænke mig at vide om jeg er den eneste der synes der er lidt babygalleri over at ens stemme kun gælder hvis den er "god"?

• #23   23. aug 2014 Anders> jeg er med dig..

Stem min Zastabanana ind

http://www.bilgalleri.dk/galleri/314833-zastava_banana_8v?status=1

Edit: 10 velkommen. 1 afvise. Det går godt

• #24   23. aug 2014 Det var også på tide, det var jo sådan forslaget blev lagt for jer til at starte med smiley

• Bjerggaards

#25   23. aug 2014 10 af de gode point sendt afsted til den 8ventilers banan!
    Nytter alligevel ikke en skid at afvise den..

• #26   23. aug 2014 Det er næsten smukt

profilbillede
  • #27   23. aug 2014 Snøft...afvist af en hjælpeadmin...gik fra 1 til 126 afvisere, med ét klik...:P

• #28   23. aug 2014 hold da op der er en del der ikke synes særlig godt om denne nye indstilling...jesus christ!! det er altså ''bare'' et galleri.
    om det en mazda 123 eller en bentley continental, de har lige meget grund/krav til og være herinde!!
    og helt ærligt, hvad er mange folks fiksering af billeder af en motor lige nødvendig for? i har da vel set en motor før, er intet nyt i det.

• Bjerggaards

#29   23. aug 2014 R M
    Ja det har de da, men nu er det tæt på umuligt at slippe af med elendige oprettelser, hvor der ingen tekst er, kun 1 billede taget med en nokia 3310 (Ja er klar over de ikke havde kamera i..) eller værre falske oprettelser!

En bruger en stemme, og de skal være det samme værd.

• #30   23. aug 2014 RM> du kunne ligeså godt skrive "om de har elendige billeder og ingen info eller om der er brugt tid på oprettelsen er ligegyldigt".

Der er ingen her der opponerer imod oprettelsen af selv den grimmeste rustkasse. For alle er velkomne, men da det netop(som du selv skriver) er et GALLERI. Kan man vel som minimum forvente at folk gider afsætte bare 2min. af deres tid til at lave en ordentlig oprettelse.

Jeg troede virkelig kun det hørte babygalleri til, at man ikke må give den mindste kritik, men der tog jeg fejl.

• #31   23. aug 2014 Det er jo lavet sådan fordi det er en forretning de kører. De vil da ikke have afvist evt. kunder. Nu er det jo lettere at få kunder ind i butikken i forhold til før.

• #32   23. aug 2014 BG piraten.

er fuldstændig enig i at man skal ligge gode billeder ud og et tilstrækkeligt antal, dvs omkring 8, vil jeg mene.
    synes bare alt for mange har det med og afvise en bil pga. ingenting og et godt eksempel er manglende billede af motor.

• #33   23. aug 2014 Brian O.

kritik er altid godt, det er trods alt det man kan lave ændringer ud af smiley
    giver dig fuldstændig ret i at man SKAL i det mindste kunne skrive de mest basale ting op, når man vil oprette sin bil.

• Bjerggaards

#34   23. aug 2014 R M
    Ja motorrum er måske ikke så vigtigt for alle, men det tager 30sek at åbne motorrum, tage et billede og uploade det, og dem der ikke har billede af motorrum med, de har sjældent mere end 5 billeder i oprettelsen og dårligt tekst.. Tror endnu ikke jeg har set nogen blive afvist KUN pga manglede motorrums billede..
    medmindre ejeren har påstået den havde 9 turboer, forkromet mellemgasfordeler og jeg ikke hvad..

• #35   23. aug 2014 BG piraten
    har nu set det nogle gange at der bliver afvist bla. pga manglende billede af motor.

• Bjerggaards

#36   23. aug 2014 Ja der har altid været nogen som har afvist pga det manglede billede af motorrummet, men det har sjældent kun været pga det at bilen ikke er kommet ind..

Sidder lige og ser på de "fantastiske" oprettelser der ligger lige nu. Der er mindst 3-4 ud af de 13 som ikke burde komme ind!
    Bla den bil som er skrottet, men gætter på at 13 ud af 13 kommer ind, pga det er en umulig opgave, at få 125 personer til at afvise, når det kun teoretisk kræver 8 at få den ind..

• #37   23. aug 2014 GOGOGO...børnehave

• #38   23. aug 2014 Undskyld, men det var da et latterligt tiltag..

• #39   26. aug 2014 Får lyst til konsekvent at afvise alt, og skrive det her som begrundelse. Det er simpelthen for dumt. Sorry...

• #40   27. aug 2014 Vi har holdt øje med velkomst/afvise-flowet den sidste uges tid - og i den forbindelse har vi sat "Afvise"-point ned til 35 fra 125, da det er en bedre vægtning i forhold til "Velkomst"-point.

Mvh. Rikke/BG smiley

• Bjerggaards

#41   27. aug 2014 Det er da et skridt i den rigtige retning..
    Men 35/35 og en stemme pr bruger ville være bedst!
    Lige nu er velkomst stemmerne jo stadig næsten 5 gange så meget værd som udstemmer..

Ved godt at det er pga i gerne vil have en masse lort herinde, og derfor score flere brugere.. Men siden bliver værre af det!

• #42   27. aug 2014 Siden bliver sku da ikke værre af, at folk får deres bil ind med et par billeder der ikke lige lever op til din standard.
    Det er da det værste vås man længe har hørt.

Det eneste der har gjort denne side værre de sidste mange år, er de folk der sidder afviser bare fordi de kan, og fordi de har et forskruet syn på hvad reglerne er her på siden.

• #43   27. aug 2014 R. B.

Det første sande indlæg..!

De biler med dårlige billeder og dårlig tekst, dem ser i ALDRIG igen, de drukner bagerst i køen, der er tusindevis af den slags profiler...

Problemet med flere afviser stemmer end velkomst, opstod da en masse børnehave børn begyndte at afvise alt hvad der ikke var en gejlet VW...

• #44   27. aug 2014 Hvornår eksisterede det problem? Ingen af mine biler er gejlede vw'er. Jeg tror da også andre kan nikke genkendende til, at deres biler er kommet ind med en ordentlig oprettelse.

• #45   27. aug 2014 http://www.bilgalleri.dk/galleri/313373-seat_arosa_1_0

Det her er nemlig bare en SKIDE god oprettelse!!

• #46   27. aug 2014 Det kan alligevel ikke betale sig at afvise længere. Måske der ville komme mere dynamik hvis der stadig skulle afgives begrundelse for afvisning, men uden brugerens navn som nævne. Så slipper man også for sure miner smiley

• #47   27. aug 2014 Synes nu heller ikke det er guld-oprettelser med overstylede VW'er jeg har. I form af en gammel sierra, polo, vw golf og bmw...og de er sgu stemt ind med det gamle system, hvor stemmerne vægtede lige meget.

Hvis i skal tale jeres sag, så forhold jer i det mindste til fakta og ikke et eller andet ondt afvise-fantasimonster der kun kan lide stylede VW'er smiley

• #48   27. aug 2014 Hvis nu Bilgalleri satte kravene lidt op, og beskrev præcist hvordan en oprettelse skal se ud, så burde der ikke komme nogle dårlige oprettelser ind.

Der er alt for mange der ikke skriver nok info, eller " ikke angivet", det burde bare ikke kunne lade sig gøre. Det burde man kunne kode siden til.

• #49   27. aug 2014 Anders C - 0-200 på 8 sek.

Næ det er nok ikke den bedste oprettelse, men inden for rammerne, og det er vel nok.
    Nu forsvinder den langt om bag i køen af alle andre Seat Arosa´er, og hvis vi ingen intrasse har i dem, så er det jo pænt lige meget.

claus-m
    Opret kun én bil pr. profil - og ikke andet end biler.

Upload 5 forskellige billeder af bilen - men gerne flere, og husk at billederne skal være skarpe.

Skriv en god beskrivelse; f.eks. om hvordan du har fået bilen, hvad der gør din bil speciel etc.

Det er den første ting der står nå man opretter en bil, så det er beskrevet.

• #50   28. aug 2014 RB

Ja men er der ikke billede af kabine og motor, så bliver den afvist.
    Mobilbilleder taget på højkant, ligner noget der er løgn.

Så derfor kunne de uden problemer skrive det med, og 5 billeder, ja det er der ikke meget galleri over. Så de kunne beskrive hvilke vinkler billederne skal tages i.

Der er jo plads til 20 på en alm profil og 50 på en VIP.

• #51   28. aug 2014 claus-m
    Nu er vi netop ude i det store problem som er her på BG, netop folk som laver deres egen fortolkning af hvad man skal og ikke skal.

Har man 20 billeder af sin bil, men ikke lige et af kabinen og motoreren, som du skriver afviser du, hvilket er din fortolkning.
    Men der er jo ingen rigtig bagground for at afvise, for det er jo ikke dig og mig der skal bestemmer hvad folk tager billeder af.

Og i realiteten er det jo pænt ligemeget, med de 2 billeder på en helt standard vogn.
    Ods, er jo at du aldrig nogen sinde ser den bil igen.

Også derfor jeg synes det er super fint at man nu SKAL have en begrundelse på, så kan du jo evt skrive den der, hvor hovedeparten før i tiden bare afviser også står denne nye bruger helt uden viden.

For som ny bruger her på sitet, er det jo umuligt at kender til din og andres fortolkning af hvad der skal være på, ved oprettelse, og derfor vil de jo automatisk, kigge hvad der stor i guiden. smiley

• #52   28. aug 2014 Du behøver ikke skrive hvorfor du afviser. Du kan lave 3 anslag på space tasten. så slipper du for at begrunde.!

Hvor skriver JEG at JEG afviser pga manglende motor og kabinebillede.?
    Jeg skriver udfra det jeg har set igennem de sidste par år. Jeg har været bruger fra dengang(som dig selv RB hvor man ikke skulle godkendes, man kunne oprette alt det man ville.

Men at man fjerner muligheden for at kunne give 10 afvise point er helt hen i skoven, for de biler der ikke opfylder kravene, bliver bare liggende bagerst i rækken. eller stemt ind, fordi brugerne ikke gider spilde tid på af afvise, og så falder standarden, som den gjorde fra den dag De Nye ejere overtog siden fra Ramin. Der gik for meget kassetænkning i gallerierne.

• #53   28. aug 2014 Hov ja, det var ikke meningen det skulle lyde som du gjorde det, men jeg kan udemærket følge dig, og hvad du mener.

Det er nok som man ser på tingene, jeg har ingen problemer med et par biler der ikke har de bedste billeder, eller for mange af dem.

Jeg er dog langt mere træt af folk der fortolker og afviser bilerne på baggrund af hvad de syntes og mener.
    Så ser vi den konstant evige tråd om "hvorfor afviser i min bil" o.s.v
    Vil langt heller se de folk der leget små BG betjente smidt i hullet, og hvis de er på bekostning af et par ringe oprettet biler.... so be it!. smiley

Dog burde der komme en besked hvis du afviser, uanset hvad, og hvorfor, det burde ikke være muligt at afvise uden at vælge en af mulighederne, eller skriver en text.

• #54   28. aug 2014 synes det skal hedde bilpiveri.dk istedet

eller dovenskab.dk

det er sgu utroligt at folk ikke engang kan tage sig sammen til at trykke mere end 5 gange, eller køre deres bil ud af garagen.
    Jeg vil hellere stemme en smadret markræser med gode billeder, ind, end en nylakeret æske med 5 billeder af vinduer og bagklap helt tæt på, fordi man ikke kunne komme længere væk fra bilen pga. væggen.

• #56   30. aug 2014 Der skal kun 35 afvisepoint til nu, lidt har de dog gjort, men ikke nok

• #58   30. aug 2014 Hehe, lidt ironisk at folk skal skrive helt vildt meget eller er de dovne.

Men man er selv for doven til at skrive en begrundelse når man afviser. smiley

• #59   30. aug 2014 R.B> og du er tilsyneladende for doven til at tage en voksen dialog, men vælger istedet at lade hånt om andres holdninger.;-)

• #61   30. aug 2014 Pøllebob - det mente du da ikke i den anden tråd, hvorfor skifte holdning.......

• #62   30. aug 2014 Hvorfor skulle 8 personer dog give top karakter på en dårlig oprettelse, det giver da ingen mening ???

Ja det var lige et surt opstød, fra en af de dovne gamle stoddere, der ikke har oprettet en eneste bil, pga dette indstemnings system.

• #63   30. aug 2014 Du har jo ikke noget valg. Du kan ikke sige "jeg giver sgu kun lige en enkelt for den her".

• #64   30. aug 2014 Undskyld jeg troede at man kunne give fra 1 til 10 point, min fejl smiley

• #65   30. aug 2014 hehe. Nej det er afhængigt af vundne udfordringer, så vidt jeg ved smiley

• #67   30. aug 2014 http://www.bilgalleri.dk/galleri/314860-mini_cooper_f56?page=2#commentsPølle lad os nu tage denne her. Du skriver for lidt beskrivelse, men hvad hulen skal man skrive mere om? Skal jo heller ikke stå en hel roman om alt i en beskrivelse.

• #68   30. aug 2014 Og denne her afviser du simpelthen pga et billede er taget på højkant http://www.bilgalleri.dk/galleri/314847-vw_polo_6n?page=3#comments folk kan sgu også gå i for små sko. Så stop piveriet.

• #69   30. aug 2014 Lasse: Den Mini der har fået tilføjet en hel del tekst siden den først blev oprettet.

• #70   30. aug 2014 Daniel L alligevel bliver mange afvist selv med sådan en tekst. Folk forventer jo en hel roman omkring bilen

• #71   30. aug 2014 Jeg ser ingen der bliver afvist med en tekst som den mini har nu.

• #73   31. aug 2014 Når man sidder og kigger de nyoptaget biler igennem, er det da ganske fine oprettelser.

Forstår ikke hvad problemet er, at der evt kommer en enkelt ind, der er knap så god som man syntes.....so what, der er kommet 20 fine ind i mellemtiden.

• #74   31. aug 2014
    ® Pøllebob³™ ® systemet er netop lavet om så folk ikke bare kan afvise en god nok oprettelse. Selvom der er fine billeder, er stadig folk der afviser og skriver for dårlig billeder. Folk bitcher over for dårlige profiler, men afviser stadig selv gode oprettelser pga meget små fejl efter deres egen mening. Reklamer? kender ad block? jeg har ingen reklamer på siden her smiley

• #75   31. aug 2014 Generation Curling smiley

Ved i hvad? Jeg giver op. Synes folk skal lave så elendige oprettelser som de har lyst til, mekanikeren skal samle din bil efter bedste evne og lidt appelsinhud gør vel egentlig heller ikke noget når man får lakeret sin bil?

Skulderklap og en lille stjerne folk, som de kan nyde mens deres forældre vasker deres tøj og laver deres mad smiley

• #76   31. aug 2014 Daniel der var mange før hen der fik afvisninger alligevel selv med fin tekst. Så den holder altså ikke,at sige de ikke fik afvisninger før. For de gjorde de. Og det fik jo en stopper nu når man kan se hvem der afviser. For tit afviste folk bare alt selvom teksten var fin, og gode billeder.

• #77   31. aug 2014 Min kommentar var om hvordan tingene er nu, og ikke hvordan de var tidligere.

• #78   18. sep 2014 http://www.bilgalleri.dk/galleri/316949-ford_mustang kom så banangalleri.

ALLE skal jo ind....

• Bjerggaards

#79   18. sep 2014 Teksten er da betydelig bedre end tidligere, hvor der ikke var nogen info overhovedet!

• #80   18. sep 2014 Da jeg bød velkommen stod der "ikke angivet" ved alt.

Så den levede allerede op til BG's standard smiley

Kommentér på:
BG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier!

Annonce