{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.894 visninger | Oprettet:

Benjamin R
Benjamin R
Tilmeldt:
17. jun 2012
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57

Mazda 323 ABS lampe {{forumTopicSubject}}

har en mazdmazda 323 1,5 fra 1996 motorkode BA (hvis jeg ellers husker rigtigt) abs lampen lyser konstant og jeg står og skal til syn og skal have den slukket, det er ikke muligt at blinke fejlkoder ud hverken via lampen i instrumentbordet eller med prøvelampe, lampen lyser bare konstant, det sjove er at hvis man slår bilen fra tænding og lader den trille i gear i 10-30 sekunder og derefter slår den til tænding igen så går den nogen gange ud og ABS'en virker fint men lampen lyser hurtigt igen så går ud fra at diverse følere og tandkranse er iorden, nogen der har prøvet noget lignende og evt har et godt bud?

ps. hvor sidder relæet og styreboksen henne til ABS'en henne på sån en bil? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda 323 ABS lampe
  • #1   20. aug 2014 du er nødt til at få målt følerne , er ret sikker på det er en af dem der driller mvh kenneth


  • #2   21. aug 2014 Er ret sikker på det er abs blokken. Der står en nummer på den, når du kigger på den nede fra - det noget lort at se.

    Den kode indikere hvornår abs blokken er lavet, eg ved der er noget med før et årstal, kan bare ikke huske hvilken dato eller hvordan du læser koden.. Det bør du kunne google


  • Benjamin R
    Benjamin R Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57
    #3   22. aug 2014 tak for svar, var ved at måle lidt modstand i de forskellige følere og kunne ikke lige få nogen tal fra den højre bagerste føler så til at starte med skifter jeg den, nogen der ved hvor man kan få sån en føler til rimelig penge? autoparts skal have en halv bondegård for den smiley

  • #4   22. aug 2014 nærmeste autoophug smiley

Kommentér på:
Mazda 323 ABS lampe

Annonce