{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  registreringsattest?
  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #1   21. aug 2014 Den registrede ejer iflg den bortkomne registeringsattest skal skrive under så kan du få en ny
    Du kan godt leje plader uden reg attest

• #2   21. aug 2014 okay tak smiley

• #3   21. aug 2014 Den bliver tilsendt sidst registrerede ejer. Du kan også udfylde en formular den tidligere ejer skal underskrive og dermed ejerskifte den til dig selv (med mindre den er indkaldt til syn) Har været møllen igennem smiley Du skal have reg. attesten for at få prøvemærker (eller et billede af den) for der står nogle tal på den du skal bruge når du bestiller på nettet.

• #4   21. aug 2014 Hvad nu hvis jeg har slutseddel med alt info kan jeg stadige ikke få lavet en reg attest ? uden at den ny bliver sendt til tidligere ejer?

• #5   21. aug 2014 Hm jeg er ikke sikker på at de godtager det men man ved aldrig..... Jeg fik en formular, kørte hen til sælger, han skrev under og jeg kørte hen og fik den ejerskiftet. Som regel hvis de ikke er stressede så er de faktisk rimelige forstående på motorkontoret, så prøv med den slutseddel................ Hvis du ikke kan få fat i den gamle ejer og bilen reelt er din, havde jeg nok bare selv skrevet under for ham og kommet videre i teksten selv om det selvfølgelig ikke gør det lovligt.

• #6   21. aug 2014 tak for hjælpen

• #7   21. aug 2014 Kun den senest registrerede ejer (eller evt. arvinger) kan anmode om at få tilsendt en ny registreringsattest - koster kun kr. 100,- Vedkommende er så efterfølgende fri til at videresende den til dig - evt. må du slippe de kr. 100,- hvis det er din egen skyld reg. attesten er bortkommet - har den tidligere ejer derimod selv forlagt den, så bør han pr. kulance selv ligge ud smiley

• #8   22. aug 2014 Hvorfor ikke bare passe på registreringsattesten fra starten?!? Det er et retsgyldig dokument og skal opbevares derefter.......

• #9   22. aug 2014 #8 jeg starter altid med at tage en kopi eller 2 og så opbevare orginalen i min dokumentboks og kopien i eller ved køretøjet.
    Ved at sammenligne med kopien fra køretøjet er det så også nemmere senere at finde det org. dokument i dokumentboksen smiley

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 63
    #10   22. aug 2014 Jeg har fået prøvemærker med et skærmprint fra ebay med den bil jeg havde købt i tyskland og køretøjets sidste reg nr og chass nr på en stk papir

det var godt nok i Tåstrup

Kommentér på:
registreringsattest?

Annonce