{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

Hjælp til køb af Renault 19 {{forumTopicSubject}}

Er blevet tilbudt sådan en satan, og den skulle eftersigende være fra 1990, og motoren en 1.6'er.
Bilen er hvid, og det rust der er, findes i nede i panelerne på både højre og venstre side, minimalt rust midt på højre fordør, plus motorhjelmen er gennemtæret ude i "spidsen" (mellem lygterne). Der står 248xxx km på klokken, og den starter udmiddelbart rimelig godt. Selvom den har stået stille i lidt over 2 måneder og chokeren skulle hives i. Eneste bule/skramme, er under højre baglygte. Mellem baglygten og kofangeren er den blevet trykket godt og grundigt. Men havde en mekker med ude og kigge på det, og han sagde det kunne sagtens hives ud igen.

Der skal først og fremmest nye bremser hele vejen rundt, plus håndbremsen skal have nyt kabel. Så skal der nye dæk foran og så skal der laves den smule rust der er i panelerne, så kan den synes, vil jeg tro.
Den skal have en meget våd klud og en gang vinylmakeup, så er den pæn og fin indvendigt.

Spørgsmålet er så hvad i ville give for sådan en bil?

Jeg har fået et tilbud, men det venter jeg lidt med at sige smiley Håber der er nogen der er friske på og hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af Renault 19
  • #1   8. maj 2006 er der plader på ? skal den synes eller er der lidt tid endnu? hvor meget skal du bruge på det der skal laves osv....

  • #2   8. maj 2006 Der er ikke plader på nej, de er blevet klippet, så ja, den skal til syn når den er klar. Jeg har fået tilbudt og købe den for 1000 kr, og jeg synes da selv det er nogenlunde fair? Jeg har måske været lidt skrap i min beskrivelse, så? For den er ikke så slem som den kunne være smiley

  • #3   8. maj 2006 for 1000.. så skal du slå til... hvis du ikke gør må du godt lige give nummeret vidre på den...!! kender dog ikke så meget til 1,6 eren men min gamle 1,4 gik pisse godt og den havde løbet 27xxxx km... så de kan godt gå langt jeg havde den i lidt over et år og skiftede kun bremser og en trækaksel...!

  • Benny K
    Benny K Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   15. jul 2006 Du må selvfølgelig ikke give en farlig masse penge for den men hvis den ellers er pæn og rimelig velholdt kan den vel koste 10.000 kr. nysynet, så kan du selv vurdere hvad et syn vil koste, det afhænger jo af hvem der skal lave rustarbejdet osv. og hvad er der så tilbage til selve bilen? Hvis den har været holdt godt med tekstyl så er der ikke meget rust at komme efter, den er fra dengang man fik noget godt jern til at lave plader af og så er den galvaniseret. Det eneste er så om motoren er tæt? jeg har selv en 1,4 og den er lidt af et svin, den er ikke alt for tæt mere..



Kommentér på:
Hjælp til køb af Renault 19

Annonce