{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forhandler der køber brugte biler Esbjerg?
  • #1   26. aug 2014 En forhandler vil jo sjældent give ligeså meget for din bil som den har af salgs værdi, ellers ville de jo ikke kunne tjene til dagen og vejen smiley

Du for med stor sandsynlighed mere for den i privat salg.

Mvh Simon smiley

• Lasper K
    Lasper K Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
    #3   26. aug 2014 Det er jeg klar over smiley Mente nu mere i stedet for en skummel forhandler der tilbyder mig 10K, men rent faktisk smider 20k, og så stadig kan lave en handel og tjene 10k smiley

• Lasper K
    Lasper K Tilmeldt:
    nov 2013

#4   26. aug 2014 5000 ved en forhandler? Du ved vist ikke hvilken bil der er snakke om smiley

• #6   26. aug 2014 Tror desværre han har ret, tror ikke du kommer i nærheden af 20 ved en forhandler. De skal kunne tjene nok til at de vil give garanti på den.

• Lasper K
    Lasper K Tilmeldt:
    nov 2013

#7   26. aug 2014 5000kr for min primerea ville være til grin..

Min Primera er en special udgave, har alt i udstyrs, fåes ikke større..

smiley Det er ikke en bil fra 87 jeg kører rundt i.. har service bog, bilen har kørt under 200K osv osv. Velholdt bil jeg har.

• Lasper K
    Lasper K Tilmeldt:
    nov 2013

#8   26. aug 2014 Men tak for det, nej har ikke hørt mig omkring endnu, da jeg ikke selv har boet i esbjerg så længe, så kender ikke til forhandlerne i byen..

Kunne være nogen herinde havde haft erfaring med nogle smiley

• #10   26. aug 2014 Markedet for disse større biler er ikke godt længere + at mini bilerne presser prisen på større brugte biler ned..

• #11   26. aug 2014 Lasper K
    Du blir slemt skuffet når du kører rundt til de forskellige forhandlere, de gir intet for sådan en bil og langt fra alle der overhovedet vil ha den ind

• #12   26. aug 2014 Lasper: Hvis den er så fin, så er det jo ikke noget problem at sælge den selv smiley

En forhandler ser lidt anderledes på det, han ser formegentligt sådan på det:

15 år gammel japaner æske
    Automatgear og tørstig benzinmotor
    Defekt dør, en udgift på 1500kr inkl timeløn til mekker.
    advarselsblink mangler, koster 800kr inkl. løn.
    Skiftet motor, uden dokumentation..
    begyndende rust

En trist og trængende æske.. forventet salgspris inkl. reklamtionsret, måske 15.000kr, der skal ofres små 5000 på klargøring og rep..

Han skal sætte lidt til side, til forventede reperationer på reklamations kontoen..
    lad os sige 2500kr.. så er den i 7500.- så skal han tjene lidt på ulejligheden..

5000kr.. det tror jeg du skal være glad for..

• Lasper K
    Lasper K Tilmeldt:
    nov 2013

#13   26. aug 2014 kan sagtens se hvor i vil hen af smiley

• #14   26. aug 2014 Lasper: se her.. bilpriser kan ikke engang tage sådan en gammel 2000 årgang.

men de mener at en 2002 af din model, skal koste 22000 ved en forhandler..

http://goo.gl/E8ujTy

Og den kan ikke engang finde en købspris, da bilpriser anerkender at ingen forhandler gider bøvle med det smiley

• #15   26. aug 2014 Helt ærligt, tag en dag og få hentet håndtag og den anden lille del.

Få bilen vasket sindsygt godt, og støvsuget så den står så pænt som den kan komme til.. tag nogle pæne billeder og forsøg at sælge den selv..

• Lasper K
    Lasper K Tilmeldt:
    nov 2013

#16   26. aug 2014 Morten D, burde hellere ikke være et problem at sælge selv.

Men Forsørgerpligt og en masse i privaten har desværre gjort. jeg står i penge problemer asap smiley

• Lasper K
    Lasper K Tilmeldt:
    nov 2013

#18   26. aug 2014 10K er jo bare til grin, når jeg lige har smidt bremser osv på for det samme, lige nu sammenligner i min primera men alle andre primera i DK, Den her Primera, er en af de eneste modeller i DK..

Udemærket klar over det ikke er en guldgrupe jeg sidder på. Men Ser nu stadig min primera som mere værd end modellen ældre end min.

• Lasper K
    Lasper K Tilmeldt:
    nov 2013

#19   26. aug 2014 Kan bare ikke forstår af en primera der er årgangen ældre end min, gået længere, grimmere osv. Kan koste mere end 10K ? I dont get it?

• #21   26. aug 2014 Du for jo ikke de penge ind som du bruger på bilen , det er jo alm. vedligeholdese at skifte bremser på en bil , din bil blir måske lidt mere interessant for en køber i og med at der er nye bremser men skam ikke dyrere , og at den er med autogear gør den mindre populær

Men du bestemmer jo selv prisen på din bil og det du mener at den er værd og som du vil sælge den til sætter du den jo bare til og så må du jo se om der er en køber til den

• #22   26. aug 2014 De folk der køber biler i den prisklasse, gør det fordi de skal have noget økonomisk og billigt..

Så de vil gå efter en 1600 eller en 1800. fremfor en 2.0 med tomatgearkasse, hvis spidskompetance,e r at suge 95 standeren tom smiley

Og der findes nysynede 1800 i din model, til 10000kr...

• Lasper K
    Lasper K Tilmeldt:
    nov 2013

#23   26. aug 2014 Er helt klar over jeg ikke får de penge ind jeg har brugt på bilen, det er logik.

Men at folk vurdere den til at koste mindre end en ældre model der har kørt dobbelt så langt, det er sku sørgeligt..

• #24   26. aug 2014 Prøv at se hvad alle de andre koster på nogenlunde samme udgangspunkt smiley
    Hvis en forhandler skulle give 20.000k for din så skulle den jo gerne sælge for 35.000k+ - det er der næppe nogen der vil give smiley
    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/nissan/primera?YearFrom=1999&YearTo=2001&PriceTo=50000&MileageFrom=175000&MileageTo=300000&ZipCode=0000&IncludeEngrosCVR=True&IncludeSellForCustomer=True&IncludeWithoutVehicleRegistrationTax=True&HpFrom=&HpTo=

• #25   26. aug 2014 Tivlsomt at du finder forhandler der vil købe den .. Og vil de er det til MEGET lav pris under 10K .... Tænk på at når han sælger den vidre så hænger han på ½ års garenti .. Og sælger han den engros så er prisen igen derefter

Så skal idu finde en af dde forhandlere der sælger billig biler f.x. A1 V Middelfart

• Lasper K
    Lasper K Tilmeldt:
    nov 2013

#26   26. aug 2014 Johnny, Dem du linker til er LANGT fra i samme klasse som min model.

Så du mener også en du kan tag en billig bmw og sætte op ved siden af en stor bmw?

Kom nu lidt..

Der er 2 af de biler du linker til som er om du vil "magen" til min.

Min har stadig udstyr for 50K mere end de biler der.. Du kan jo ikke sammenligne min bil med dem.

Men jeg har forstået budskabet fra folket smiley

mange tak.

• #27   26. aug 2014 Hvis bilen er mere som 10 år gammmel betyder udstyr ikk en skid for prisen .. Den er bare nemmere at sælge

• #28   26. aug 2014 Lasper:

identisk model som din, mindre udstyr ja.. men også mere økonomisk, og billigere i vægtafgift og forsikring..

Folk der køber bil i den prisklasse, køber ikke efter luksus, men efter hvad de har råd til.. og der vinder en 1800 fremfor din..

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #29   26. aug 2014 Hvis du alligevel ikke gider lytte til hvad folk skriver så prøv at kør ud til 3 forhandlere og hær dem ad. Du vil nok blive overrasket over hvor lidt de vil give hvis de overhovedet vil tage den.
    Men held og lykke med det smiley Ser jo ikke ud til din annonce er overrendt med gode bud smiley

• Uknown #001
    Uknown #001 Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 45 Svar: 319
    #30   26. aug 2014 Det foregår tit at du kan få et sæt alufælge samt nogle småting på din nye bil for biler som den der smiley ALLE sælgere ville vide at det er IKKE noget en FORHANDLER skal have fingrene i

Kommentér på:
Forhandler der køber brugte biler Esbjerg?

Annonce