{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FM sender?? Erfaringer??
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   31. aug 2014 Det er bedre bare at skifte radioen ud.. Hvis din nuværende hverken har aux eller usb indgang, så er den vidst klar til udskiftning alligevel smiley

De der FM sendere er noget lort, har haft en i 3timer, så røg lortet ud i skraldespanden, og ny HU kom i..
    Du kan NÆSTEN få en HU til samme pris som den FM sender smiley

• #2   31. aug 2014 Jeg har ikke prøvet lige den model. Men jeg synes at der forsvinder noget af dybden i musikken når den bliver sendt via FM.

• #3   31. aug 2014 Det er ikke verdens bedste lydkvalitet, det er helt rigtigt. Men det kommer jo altid an på ørerne der lytter, og resten af anlægget også. Jeg synes personligt det er en fin løsning, hvis man ikke ønsker skifte sin radio. Dog vil jeg finde en der kan sende i FM Stereo, og ikke kun mono. - Og så kan de også findes en hel del billigere end den pris der.

Jeg bruger selv FM sender, fordi jeg ikke vil skifte til en moderne radio med Tivoli-belysning i. Men min sender sidder i min mobiltelefon, så jeg altid har den og musiksamlingen på mig. Den løsning er jeg ret godt tilfreds med.

Kommentér på:
FM sender?? Erfaringer??

Annonce