{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.303 visninger | Oprettet:

Jesper J
Jesper J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hyundai i10 comfort air eller Mitsubishi space star intense? {{forumTopicSubject}}

Hej alle her i Bilgalleriet.

Jeg står mellem disse to biler og er meget i tvivl om, hvorvidt jeg skal købe den helt ny designede Hyundai i10 eller Mitsubishien.

De koster begge to 115.000, da der på nuværende tidspunkt er kampagnepris på mitsubishien. Mitsubien har en 1.2 motor og auto klimaanlæg, hvor Hyundaien "kun" har 1.0 motor og manuel aircondition.

Så på specifikationerne vinder Mitsubishien måske. Men jeg har læst mig frem til at den ikke er god at kører i, hvor Hyundaien er noget bedre at køre i. Derudover har Hyundaien vundet adskilige priser for bedste bil.

Nogle herinde der kan hjælpe mig lidt på vej eller har nogle erfaringer med de to biler de gerne vil dele?

Mange tak for jeres tid og hjælp.
Insa og Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyundai i10 comfort air eller Mitsubishi space star intense?
  • #2   11. sep 2014 Du kan jo starte med at prøve bilerne smiley

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   11. sep 2014 Jeg skal også ud og prøvekøre dem senere i dag. Ville bare hører om nogle havde erfaringer jeg måske ikke lige opdagede, da jeg ikke er speciel bil entusiastisk anlagt.

Als, Mange tak for svar

Jesper

• #5   11. sep 2014 husk nu... køb ikke en fabriksny bil. Køb hellere en der har gået omkring 20 - 30.000. Så kan du spare rigtig MANGE penge

• #7   11. sep 2014 Hyundai i10, er måske den bedste Mikrobil lige nu, om det er ny Aygo eller Twingo! -Men Mitsubishi Space Star er en klasse over i10. (Polo, fabia, Yaris OSV...) Så den er fantastisk billig, med mere plads og udstyr end i10. Husk på at modellen skulle været kommet i Danmark, her i 2011-2012, men blev droppet på grund af kvaliteten, da den er kedeligste/billigste i klassen. Men igen, så finder du heller ikke en bil, som koster lige så lidt, i mini klassen.

Kort sagt, du er en klovn, hvis du vælger i10´eren. i10´eren køre nok bedst, men så meget bedre tvivler jeg på den er, og desuden skal du jo ikke køre Track Day, så en støre, mere udstyr Space Star passer bedst! smiley

Space Star er efterfølgeren af Colt´en.

• #10   11. sep 2014 Jeg havde også helt klart valgt en I10.
    Synes den er noget bedre kvalitets mæssigt og tror også på at den i den lange bane holder prisen bedst.
    Synes generelt ikke at Mitsubishi holder så godt ang rust osv og ved Hyundai får du altså en ret skarp garanti på 5år uden km begrænsning og 12års rust garanti.
    En Colt var jo heller ikke en særlig god bil efter min mening, så mit valg ville være I10 smiley

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #11   11. sep 2014 Ingen tvivl du skal vælge Hyundai i10. Den køre LANGT bedre end den space star, der kun lever på at være en smule større og så med mega meget billigt udstyr. Jeg var ude og prøve alle microerne på nær Twingo, og Space star som på papiret var mit klare første valg inden vi fik prøvet bilerne endte sidst på listen, de 2 som valget stod imellem til slut var Skoda citigo vs Hyundai i10, og der blev valget i10'ern da vi syntes den var bedre på alle punkter, dog køre Skoda citigo maginalt bedre, men det var ikke nok til at overbevise os

Men vi valgte altså i10 pga mere plads mere udstyr nyere bil og garantien på de 5år uden km begrænsning

• Jacob R
    Jacob R Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 28
    #13   11. sep 2014 jeg har selv den nye I10 comfort air dog med 1,2l 4cyl motor ,kører super godt ,har prøvet div. 3cyl biler og gider ikke den motor lyd

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #18   14. sep 2014 hvis du ik har købt bil endnu har Hyundai netup lige vundet årets bil anno 2014 i bt

http://bt.bilen.dk/bilnyheder/2014/09/aarets-bedste-mikro/

Kommentér på:
Hyundai i10 comfort air eller Mitsubishi space star intense?

Annonce