Hyundai i10 comfort air eller Mitsubishi space star intense? {{forumTopicSubject}}
Hej alle her i Bilgalleriet.
Jeg står mellem disse to biler og er meget i tvivl om, hvorvidt jeg skal købe den helt ny designede Hyundai i10 eller Mitsubishien.
De koster begge to 115.000, da der på nuværende tidspunkt er kampagnepris på mitsubishien. Mitsubien har en 1.2 motor og auto klimaanlæg, hvor Hyundaien "kun" har 1.0 motor og manuel aircondition.
Så på specifikationerne vinder Mitsubishien måske. Men jeg har læst mig frem til at den ikke er god at kører i, hvor Hyundaien er noget bedre at køre i. Derudover har Hyundaien vundet adskilige priser for bedste bil.
Nogle herinde der kan hjælpe mig lidt på vej eller har nogle erfaringer med de to biler de gerne vil dele?
Mange tak for jeres tid og hjælp.
Insa og Jesper
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 64 Biler: 3 Emner: 200 Svar: 5.883
sep 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Als, Mange tak for svar
Jesper
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 29 Biler: 7 Emner: 114 Svar: 423
Blogger
Følger: 7 Følgere: 5830 Emner: 632 Svar: 5.084
Kort sagt, du er en klovn, hvis du vælger i10´eren. i10´eren køre nok bedst, men så meget bedre tvivler jeg på den er, og desuden skal du jo ikke køre Track Day, så en støre, mere udstyr Space Star passer bedst!
Space Star er efterfølgeren af Colt´en.
okt 2007
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 27 Svar: 1.022
Synes den er noget bedre kvalitets mæssigt og tror også på at den i den lange bane holder prisen bedst.
Synes generelt ikke at Mitsubishi holder så godt ang rust osv og ved Hyundai får du altså en ret skarp garanti på 5år uden km begrænsning og 12års rust garanti.
En Colt var jo heller ikke en særlig god bil efter min mening, så mit valg ville være I10
sep 2014
Følger: 1 Svar: 5
Men vi valgte altså i10 pga mere plads mere udstyr nyere bil og garantien på de 5år uden km begrænsning
jun 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 28
sep 2014
Følger: 1 Svar: 5
http://bt.bilen.dk/bilnyheder/2014/09/aarets-bedste-mikro/
Hyundai i10 comfort air eller Mitsubishi space star intense?