{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dacia vs Seat??
  • #1   12. sep 2014 hmmm den er svær... men jeg ville sige Seat, men kun fordi deres karosseri er lidt bedre bygget end Dacia f.eks som dørhåndtag som føles lidt plastik artigt... men du skal selv ud og prøve kører dem begge to...

• brian v
    brian v Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   12. sep 2014 Ingen tvivl om der er kælet lidt mere for finish og detaljer i en Seat... Med hvad med motoren? Er en 3 cylinderet noget farligt noget i forhold til 4.. Jeg kunne godt leve 6 år i en Dacia, med alt hvad den kan trække i udstyr og læder.. Men jeg vil sikkert få mere for en Seat om 6 år.

• #4   12. sep 2014 SEAT !

• brian v
    brian v Tilmeldt:
    feb 2008

#6   12. sep 2014 Ja... Vil mene det skal være diesel.. 66 km motorvej til job hverdag, til Italien min. 1 gang om året.. Handler som regel på vej hjem fra job.. Få gange om ugen til køre ture under 15 min..

• brian v
    brian v Tilmeldt:
    feb 2008

#7   12. sep 2014 Men Jeg skal ikke være bekymret over 1.2 TDI ecomotive motoren?

• #10   12. sep 2014 jeg har haft en dacia sandero 2 1.5 dci og jeg har oplevet problemer med lakken! ved indersiderne i dørene osv.. motormæssig er den meget god men karos er det noget værre tis..

vil helt klart anbefale seaten og 3 cyl i forhold til 4 er ikke færdig, og du kører længere på 3 cyl.

ps: er kommet af med daciaen pga garanti værk og fusk smiley så nu er den ude af verden. smiley

• #12   12. sep 2014 Tør slet ikke tænke på værditabet på sådan en Dacia :s og husk lige at Dacia er bygget på.en Renault platform, det er sådan set fint nok, men der er sparet alle de steder det er muligt. Har et vennepris der havde en 3 mdr før den startede med et ruste i bunden på 2 af dørene

• #13   12. sep 2014 VI har købt en dacia logan mcb med 90 hk diesel alt i udsttyr læder navi osv. vi er rigtigt flade for den den går i snit 24 på literen. og ingen problemer indtil videre den har kørt 7500 km. der er nogle irretationsmomenter som rude kontakten sidde i midten. der kommer lys på navien og dørsider er for meget plastik men men men det vænner man sig altså hurtigt til. på med 17 tommer hjul så bliver den også meget mere retningsstabil vi er glade for den. jeg kunne aldrig finde på at købe noget fra vag gruppen.
    Desuden er værditab jo kun et problem hvis man ønsker at sælge bilen før den er betalt.

• #15   12. sep 2014 du kan forøvrig tilkøbe op til 6 års garanti på dacia for 6000 kr

• #16   12. sep 2014 Hmmm... Ingen af dem??? I den størrelse bil, ville jeg da overveje at tage Mitsubishi Space star med i overvejelserne... op til 25 km/l... Massere af udstyr.. .

• brian v
    brian v Tilmeldt:
    feb 2008

#17   12. sep 2014 Vi har været ude og prøve begge... Har ikke noget dårligt at sige om dem, men Dacia er lidt plastik og taber nok hurtigere værdi.. Men den er ca. 15.000 kr billigere.

For mig betyder mærket ikke det store, vil gerne have så meget som muligt for pengene, men det skal også virke og 5 år..

• #18   12. sep 2014 forøvrig så er det altså vigtigt at kigge på logan mcv i lourate versionen for den skrabede har virkelig dårlig kabine og instrumentbord

• #19   12. sep 2014 Man skal på ingen måde være bange for at købe Dacia. Motor og gear er gamle og gennemtestet Renault stumper, så der er ingen ting at frygte. Så gider man og passe sine service skal den nok køre 5år og mere til.
    Skulle der opstå rust problemer som nogen skriver, så er det jo godt der er garanti på bilen smiley Bare få bilen undervognsbehandlet med det samme, så er man da også langt.
    I øvrigt har jeg næsten svært ved at se hvordan den skulle kunne rådne hurtigere end vag biler smiley

• #20   12. sep 2014 logan MCV er en Nissan/renault og er ikke bygget på en gammel platform men derimod en helt nyudvilklet bil som blot dele nogle stumper med nissan og renault.1,5dcie er vel nok en af de mest solgte diesel motore efterhånden.

• #21   12. sep 2014 De fleste vil nok råbe i SEAT i kor, men jeg ville nu ikke være bleg for at prøve Dacia'en. jeg ville dog hellere købe en brugt for at det værste værditab er overstået. Kvalitet (FØLELSEN) vil nok være bedre i Seat'en. Dacia'en ER en billig bil.

Motoren er i øvrigt den samme der sidder i de små Mercerer smiley

i 80'erne da Japserne kom til europa og Danmark, blev det også blåstemplet som noget skidt

• #23   12. sep 2014 Tror såmænd ikke en Dacia er en helt elendig bil... der er færre reklamationer på dem end der er på Fiat og Alfa smiley

• #24   13. sep 2014 Har læst i et tysk blad om ADACs seneste statistik over de biler de syner og samler op på vejene, der er den laveste fejlprocent 4 og det er biler som Porsche, BMW og Audi, allersidst ligger Dacia på 9%, det er 2% dårligere end den næst dårligste.
    Men køb en der er ca 1 år gammel, så får du stor rabat fra starten af og de værste fejl er rettet.

• brian v
    brian v Tilmeldt:
    feb 2008

#26   20. sep 2014 Vi endte sgu med en lettere brugt Volvo V50 D DRIVe.

• #28   20. sep 2014 Hvor gammel og hvor dyr?

• brian v
    brian v Tilmeldt:
    feb 2008

#29   20. sep 2014 2010, 60.000 km.. 185.000 kr..

• #30   20. sep 2014 Sgu mange penge for en 5 år gammel bil, ca 16-18 biler i den prisklasse jeg plejer at købe:)
    Held og lykke med den.

Kommentér på:
Dacia vs Seat??

Annonce