{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

afgift mm. ved handel fra sverige? {{forumTopicSubject}}

Vi har familie i sverige og står og overvejer at købe en del forskelligt når vi skal derop igen, og få monteret deroppe.
Vi er ved at total renovere en gammel bmw 518, og har dermed nogle spørgsmål angående afgifter og evt. moms.

Hvis vi eks. køber en anden motor og sætter I, hvad skal vi så betale udover prisen for at få den kørt ind i det danske register og dermed kørt ind lovligt?

Er der nogen der har erfaring med nogle svenske sider der har andre dele? Vi sammenligner en del priser med fælge osv. også nu vi er igang smiley

Hvilke erfaringer har I med at handle fra sverige?
Og evt. Tyskland??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afgift mm. ved handel fra sverige?
  • #1   13. sep 2014 Hvis der ilægges en motor der yder mere end 20% ekstra skal der hvis der ikke er typegodkendelse på det, laves diverse test's osv.
    Men hvis det bare er en større motor fra samme model, skal der også bremser osv fra det, hvis det er anderledes på den hurtigere model, også skal der betales ny afgift på bilen også er den klar til plader.
    Der skal ikke betales andet end selvfølgelig forsikring og det.

• #2   13. sep 2014 Vi havde faktisk overvejet en 1.6 motor istedet hvis man kan få sådan en. Så hvis man isætter sådan en så betaler man afgift for en hel bil eller?

• #3   13. sep 2014 Jep, så skal der betales helt ny afgift hvis den overstiger.

• #4   13. sep 2014 men den bliver jo egentlig mindre ui og med det er 1.8 nu ?? smiley

• #5   13. sep 2014 Nåå, den havde jeg ikke lige fået helt fat i.
    Nej så skal der ikke betales noget, så længe det er den samme type motor der er typegodkendt til bilen.

• #6   13. sep 2014 okay mange tak for svar smiley

• F T
    F T Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #7   14. sep 2014 Hej,
    Pas på. Jeg købte en gang en bil fra Tyskland. 3 år efter jeg solgte den videre viste det dig at den havde gået meget mere (> 50000 km). Da jeg var den første ejer i DK endte jeg med regningen.

Kommentér på:
afgift mm. ved handel fra sverige?

Annonce