{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Hjælp BMW fans? BMW 318i pris? {{forumTopicSubject}}

Hej champs,

Jeg har luret lidt på at købe en BMW for første gang.
Jeg har ikke mega meget forstand på de BMW'er, jeg har kigget på denne her:
http://www.dba.dk/bmw-318i-20-4-doers-2004-km/id-93625909/

Synes den ser ret original stand ud, og forholdsvis lav km. Men det jeg vil høre er, er den prisen værd? Eller er 80.000 knapper for meget for sådan en? Og er de til at sælge igen for en fornuftig penge?

Det er jo en 2,0 143 hestes, så den skulle være rimelig sjov vil jeg mene.

På forhånd tak for input!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp BMW fans? BMW 318i pris?
  • #1   18. sep 2014 Du skal ud og se den an, der er ingen billeder eller et fornuftigt tekst om hvordan den er mht Servicebog, hvor mange ejer, selve historikken på den... og kig undervognen igennem, helt om dagen, da det bedre kan ses for rust og skader osv... eller bare så længe du har noget krafftigt lys for at checke den..

    Men hvis jeg var dig ville jeg finde en privat sælger end en forhandler da de som regel tager overpriser for biler..

    Men f


  • #2   18. sep 2014 Efter min mening er den for dyr, skal ikke koste meget mere end 65.000


  • #3   18. sep 2014 Du kan få min for 70 smiley

  • #4   18. sep 2014 Så vil jeg heller vælge en Standard 318i med 143hk og kørt over en kvart mindre end din Casper... Plus den er fra 04. Vil være perfekt for TS'eren som slet ingen viden har på hvordan en fair pris er smiley men det har du lige gjort faktisk for ham smiley

  • #5   18. sep 2014 Tænker også lidt den måske er en smule for dyr.. Der er bare ikke så mange af dem til salg igen, så var lidt svært at sammenligne synes jeg. for dem som er til salg, har som regel over 200.000 km på bagen.

    Fordelen ved det var en forhandler, er at jeg måske kan bytte lige over med min Seat Ibiza som står til samme pris smiley

    Casper: Nice BMW du har der! Godt nok flot. Jeg har dog stadig min Ibiza som jeg skal af med før nyt køb smiley


  • #6   18. sep 2014 Kan da måske godt tage din ibiza i byt men kommer helt an på hva det er for en for skal have en øko racer smiley

  • #7   18. sep 2014 Ser lige din er med Aut gear, det bliver lige uøkonomisk nok til mig :S Ellers tak smiley

  • #8   18. sep 2014 Ala A: Så du mener måske prisen er fair nok på de 80.000 for sådan en? Eller var selve modellen bare et bedre valg?

  • #9   18. sep 2014 hvis jeg samligner den med Caspers, så ja.

    Men synes det er en anelse for dyrt, iforhold til hvad du ellers kan få for samme beløb.
    Men det kommer an på hvilket behov du er ude efter.. Er du ung og efter noget fedt, eller gift og et barn på vej, aner jeg ikke smiley


  • #10   18. sep 2014 Jeg er godt nok ved at nærme mig de 28.. Men betegner mig selv som ung, og er på udkig efter noget mere spændende slæde ;P

  • #11   18. sep 2014 Men synes helt klart du skulle kører derhen til forhandleren med din bil og se hvad du kan får af nedslag på bilen...
    Og plus der er vel 3mdrs garanti fra forhandlerens side, som du ikke får hos en privat...


  • #12   18. sep 2014 fandt lige denne:

    http://www.dba.dk/bmw-318i-19-1998-km-156000/id-500442364/


  • #13   18. sep 2014 eller denne, den er virkelig lækker, han vil også gern bytte...:

    http://www.dba.dk/bmw-320i-20-coupe-2-doers/id-1009854765/


  • #14   18. sep 2014 Jeg har haft skrevet med forhandler, og det lyder som om de vil bytte lige over med min, de ville dog ikke kunne give penge oveni.

    Den er også fin den røde, den er dog 5 år ældre, og med 1,9 motoren? Der er 1,8 motoren vel bedre, og mere økonomisk endda vil vil jeg mene?
    Og ja der er jo også garantien fra forhandler, det er jo også værd og tage med smiley

    Det jeg er egentlig er mest bekymret for, det er hvor meget jeg kan få for bilen igen, den dag jeg skal sælge!


  • #15   18. sep 2014 Hvis vi snakker om ca 3 års tid og lige denne type, så omkring de 40-50kr, måske lidt mere, kommer an på hvad du har gjort ved den mht vedligeholdelse osv...

  • #16   18. sep 2014 mht 1.8 og 1.9 vil jeg ikke udtale mig om, da min viden er begrænset omkring dette.
    Men logisk set, så burde 1.8 være mere økonomisk, men tror ikke at benzin forbruget er noget du skal bekymre dig så meget, mere om hvad forsikringen og grøn ejer afgift på de to er...


  • #17   18. sep 2014 Den er rigtig fed den der coupe, men den er uden tvivl en sluger med 2,5 motor! Behøver ikke være den mest økonomiske, men jeg gider heller ikke tanke hver dag..
    Okay, kan være jeg kigger forbi forhandleren og prøvekører den, så må jeg beslutte mig derefter! smiley

    Tusind tak for jeres input! Kanon!


  • #18   18. sep 2014 Den virker en anelse dyr, når man sammenligner hvad man ellers kan få i den pris klasse. Den er ret basic uden særlig meget ekstra udstyr.

    I kan se den på forhandlerens hjemmeside -> http://bilgaardenroskilde.dk/index.php/biler/


Kommentér på:
Hjælp BMW fans? BMW 318i pris?

Annonce