{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.661 visninger | Oprettet:

KomBARdo!
KomBARdo!
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18

Lille skade på bagkofanger {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har absolut ingen forstand på billakering / skadesreparation, så bær venligst over med mig, hvis mit spørgsmål er dumt.

Det drejer sig om en Ford Mondeo MK4, som har fået en lille skade på bagkofangeren, som i kan se på billedet.

Kan man selv med en original lakstift eller lignende få et acceptabelt resultat frem ved at reparere det?

Hvis man kører til maler, er eneste option så (hvis det skal være ordentligt), at man får HELE kofangeren malet?

Vil være jer meget taknemmelig for svar!
God weekend folks smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille skade på bagkofanger
  • #1   19. sep 2014 En lakstift vil gøre at den ikke er så iøjnefaldende, men det vil ikke kunne undgås at det kan ses, da en lakstift ikke ligger farven på, som på samme måde en sprøjtepistol vil gøre smiley

Det er ikke nødvendigt at male hele kofangeren, dog er det ofte det næmmeste smiley

• #2   19. sep 2014 Er pladesmed og laver det der til hverdag, du kan godt få det til og blive nogenlunde med lakstrift hvis du vandalisere det bagefter og polere det igen bagefter man kommer nok stadig til og kunne ses, så det der vil værre helt bedst vil være og pille kofangern af og så skille den ad, også få den malet;-) du farve kode står sikkert i falsen ved venstre fordør eller bagerum eller motor rum, smiley

• KomBARdo!
    KomBARdo! Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18
    #3   19. sep 2014 Jeg takker mange gange for jeres svar smiley

• #4   19. sep 2014 Velbekommen smiley

Kommentér på:
Lille skade på bagkofanger

Annonce