{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 206 2.0 GTI kendte problemer eller lign?
  • #1   22. sep 2014 Bagbro

• #3   22. sep 2014 min gti havde rust i motorhjemlen lige ved låsen ellers intet bagbroen er ikke sjov og køre med hvis den ikke er iorden

• #4   22. sep 2014 Tjaa... lyt efter om motoren trækker ordentligt, og om den går stille i tomgang.
    Motorophæng, bagbro, ventilator ved køler og til sidst... spørg dem om multistikket ved radioen er klippet i stykker ?!
    Det er virkelig noget rod, at nogle tror de bare kan klippe sådan et multistik i stykker, og så tro at alt er nemmere.

• #5   22. sep 2014 hmm.. har en 2.0 år 1999... og har absolut ik skyggen af rust i skærmene.

• #6   22. sep 2014 fik dog skiftet ventilator ved køler for et par mdr. siden... men efter knap 15år kan man vel dårligt kalde det en svaghed... koster i øvrigt ik mange bassører..

• #7   22. sep 2014 Mange Tak for alle svar, jeg vil bruge alt dette imorgen når jeg kigger på den smiley

• #8   23. sep 2014 Der er RIGTIG mange dårlige modeller derude smiley
    Jeg har prøvet de første 20modeller, de sidste 2måneder, og stortset dem alle, bar præg af at de havde fået tæsk, UDEN at de efterfølgende var blevet forkælet.

Altså.. man kan jo sagtens give en bil tæsk, bare den er varm først, og man giver den noget ordentligt olie.

Men de fleste bar præg af, at olieskift ikke havde førsteprioritet, og samtlige bøsninger og kobling bar præg af slidtage.
    -Det er jo noget man skal få skiftet, så snart det bærer bare lidt præg af at det er slidt.

• #9   23. sep 2014 Jeg så du har haft en polo g40, ville høre om det var en god bil? For havde også overvejet sådan en smiley

• #10   25. sep 2014 om en PoloG40 er en fed bil smiley
    Det er absolut den bil jeg har taget flest Brian'er med.
    Den er så LYN hurtig, med få midler, at de fleste tror ikke deres egne øjne, når du river dem rundt smiley

Det eneste minus, er at G-laderen skal renoveres efter "få" km. i forhold til hvordan standard biler holder.
    Men det kan du løse på en let måde, ved at montere turbo på den, istedet for en G-lader smiley

Men er du gal den er hurtig, sådan en lille tøffer smiley
    mindre remhjul, sportsindsatsfilter i kassen, G60dyser, chip, og så har du 150+ hk. Og det er altså meget, til en bil som i forvejen ikke vejer ret meget, og du har moment lige fra 0-slut sån ca.

• #11   25. sep 2014 Den lyder rigtig fed, tror jeg skal have sådan en så smiley Er der mulighed for du ville kunne forklare lidt ang det med renoveringen af g-laderen? Så jeg ved hvad jeg går ind for smiley

• #12   29. sep 2014 Altså jeg ved det koster nogle penge at få den renoveret, men det billigste er dog, at få en herinde til det.
    Det er efterhånden nogle år siden jeg har kørt G40 sidst, så jeg har snakket med dette "crew" af G40 fans siden.

Men det er ikke vanskeligt at renovere den, i og med at du bare skal afmontere den, og så ta den med ind til køkkenbordet og skifte pakningener osv i den.
    Det tager noget tid, men bestemt ikke vanskeligt.
    søg eventuelt på youtube

Kommentér på:
Peugeot 206 2.0 GTI kendte problemer eller lign?

Annonce