1.503 visninger
|
Oprettet:
9. okt 2005 Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 401 Svar: 11.296
Mitsubishi Outlander DI-D Intense Van {{forumTopicSubject}}
2 litters.
fra 2008 den har gået 91.000km Så altså kun lidt over 15.000km om året. Det bliver jeg personligt lidt nervøs for.
Sagen er den at min far har en Suzuki grand vitara fra 1999. Og den kan ikke ret meget mere. Han køre fra Middelfart til Sjælland flere gange om ugen. Så han vil godt have en nyere bil med mere comfort, og den SKAL have 4hjulstræk da han nogen gang køre i skoven.
Men har i nogen plusser og minuser med sådan en outlander der?.
Hvordan er 4hjulstrækket?, går det tit istykker, og hvad er der af indtillinger. nogen steder de ruster mere end andre steder?.
maj 2003
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 133
Det jeg især faldt for - til sammenligning med andre SUV'er - er, at hvor de fleste både kører og føles som en stiv højbenet SUV ,der er "født" som en håndværkerbil - så giver Outlanderen samme køreglæde som en stationcar. Man sidder "bare" højere, og har mere plads... især benpladsen på bagsæderne er enorm. Samlekvaliteten er også som i en personbil (blød plast, højt udstyrsniveau, etc.).
De varmeste anbefalinger herfra!
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 88 Svar: 1.634
Mitsubishi laver godt firehjulstræk, så det ville jeg ikke være nervøs for, ligeledes med at den kun har kørt 15.000km om året. Jeg har ikke hørt at der skulle være problemer med tilsodning i Mitsubishi's motorer. Hvis den kører fint uden mislyde, og han så selv kører nogle fornuftigt lange ture, så burde der ikke ske noget.
jun 2007
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 65 Svar: 175
Og så skal den rustbehandelse, det galvanisering den har, det hjælper ikke når man fra fabrikken har kommet til at ramme det mange steder, og det ikke beskytter...
ved ikke om en Outlander sodder til, men det gør pajeroen i hvert fald meget...
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 401 Svar: 11.296
Den gamle Suzuki han køre i nu, yder kun 87heste (det føles som 50hk). Og lyder lettere forpustet hver gang den skal på motorvejen.
Mitsubishi Outlander DI-D Intense Van