{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.503 visninger | Oprettet:

Mitsubishi Outlander DI-D Intense Van {{forumTopicSubject}}

2 litters.
fra 2008 den har gået 91.000km Så altså kun lidt over 15.000km om året. Det bliver jeg personligt lidt nervøs for.

Sagen er den at min far har en Suzuki grand vitara fra 1999. Og den kan ikke ret meget mere. Han køre fra Middelfart til Sjælland flere gange om ugen. Så han vil godt have en nyere bil med mere comfort, og den SKAL have 4hjulstræk da han nogen gang køre i skoven.

Men har i nogen plusser og minuser med sådan en outlander der?.
Hvordan er 4hjulstrækket?, går det tit istykker, og hvad er der af indtillinger. nogen steder de ruster mere end andre steder?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mitsubishi Outlander DI-D Intense Van
  • #1   23. sep 2014 Jeg har en (2.4 benzin, hvide plader, samme årgang) - lækkert køretøj, høj samlekvalitet, klippestabil. Giv den en gang antirustbehandling (selvom den er galvaniseret), og så holder den evigt.

Det jeg især faldt for - til sammenligning med andre SUV'er - er, at hvor de fleste både kører og føles som en stiv højbenet SUV ,der er "født" som en håndværkerbil - så giver Outlanderen samme køreglæde som en stationcar. Man sidder "bare" højere, og har mere plads... især benpladsen på bagsæderne er enorm. Samlekvaliteten er også som i en personbil (blød plast, højt udstyrsniveau, etc.).

De varmeste anbefalinger herfra!

• #2   23. sep 2014 Jeg skal ikke kunne svare på om der er spær på nogle af akslerne, men hvis han skal køre steder hvor det er nødvendigt, hvor almindeligt awd ikke er nok, så bør han nok kigge på en egentlig 4wd'er. Outlander er baseret på Lancer platformen, og er derfor ikke beregnet til egentlig offroad kørsel. Men almindelige skovveje med mudder burde den nok kunne klare.

Mitsubishi laver godt firehjulstræk, så det ville jeg ikke være nervøs for, ligeledes med at den kun har kørt 15.000km om året. Jeg har ikke hørt at der skulle være problemer med tilsodning i Mitsubishi's motorer. Hvis den kører fint uden mislyde, og han så selv kører nogle fornuftigt lange ture, så burde der ikke ske noget.

• #3   23. sep 2014 Jeg har selv haft en 2008 2,4 gule plader med CVT gearkasse, og den kørte fantastisk når den kørte. Jeg havde bare evigt problemer med bremserne på den. De sagde meget underligt, og den var på værksted nok 10 gange flere forskellige steder og det blev aldrig løst, og måtte tage et kæmpe tab på at sælge den... Og hvis du køre i byen, eller har en grus indkørsel, så forvent tårnlejer på 15.000-20.000km, de holder ikke, mine holdt 10.000km den ene gang, og nej jeg køre ikke åndsvagt eller noget, køre meget på en grus indkørsel, og det kan de ikke noget noget ved...

Og så skal den rustbehandelse, det galvanisering den har, det hjælper ikke når man fra fabrikken har kommet til at ramme det mange steder, og det ikke beskytter...

ved ikke om en Outlander sodder til, men det gør pajeroen i hvert fald meget...

• #4   23. sep 2014 Fedt tak skal i ha.

Den gamle Suzuki han køre i nu, yder kun 87heste (det føles som 50hk). Og lyder lettere forpustet hver gang den skal på motorvejen.

Kommentér på:
Mitsubishi Outlander DI-D Intense Van

Annonce