{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP AIRBAG
  • #1   23. sep 2014 BESTIL EN DER PASSER

  • #2   23. sep 2014 Jeg ved det ikke er super konstruktivt. Men prøv at se om du kan finde frem til et tidspunkt hvor dette stik kunne være ændret. Så ved du hvad du skal have fat i.

  • #3   23. sep 2014 Det er fra en 02 model. min er en 99 (: Jeg havde fået fortalt at stikkende passede, så jeg købte dem i god tro. Vil du mene de er ens i bilen, og at det blot er stikkende i airbag som er anderledes? fordi så er det jo intet problem.

  • #4   23. sep 2014 De passer IKKE sammen.
    Din bil har kun en Stage 1 airbag-computer og rattet er til den nyere e46 med Stage 2 computer.

    Har dog set flere her på BG som har fusket det sammen alligevel. Men håber ikke du kan finde på det. Du har ingen garanti på at computeren har strøm nok til at tænde stage 2 airbag hvis man bare kobler den sammen. Og hvis du kun tilslutter den ene, så har du ikke en fuldt opblæst airbag ved meget kraftig kollision.

    Det er med garanti en konstruktiv ændring....og hvis man sælger en bil hvor man har fusket det sammen alligevel uden at køberen er informeret, så håber jeg man bliver slæbt i retten.....da det kan ha fatale følger i en kollision


  • #5   23. sep 2014 Super. Tak for svaret. (:

Kommentér på:
HJÆLP AIRBAG

Annonce