{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.910 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Powershift? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og overvejer at bytte BMWen ud med en mondeo mk4. Et af mine krav er at der er automatgear - dvs powershift.
Hvad er erfaringerne med den kasse? Er det bedre at tage en fra efter faceliftet?

Er der nogen der har priser på hvad det koster at få skiftet bl.a. kobling i den ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Powershift?
  • #1   1. okt 2014 Jeg har prøvet det i en Galaxy fra 2012 og fungere faktisk ret godt... Fine glidende skift. Eneste problem med den var at den skulle softwareopdateres smiley

• #2   1. okt 2014 Før facelift er det meget få af dem der har pws. Så det skal du i hvert fald være opmærksom på.

• #3   1. okt 2014 Kort sagt, lad dog være med at skifte den ud til en Ford!!!

• #5   1. okt 2014 Så en faceliftet model med opdateret gearkasse skulle være toppen? Det lyder da fantastisk smiley

Siqu P: hvorfor skulle jeg dog lade være? Det er det argeste lort.. en 5 år gammel bmw5 der bare er den største skrammelkasse i verden...

• #6   1. okt 2014 Held og lykke med den ford, du ved bestemt ikke hvad kvalitet er smiley

• #7   1. okt 2014 Jeg ville lige overveje en ekstra gang at gå fra en BMW til en Mondeo Mrk.4....

• #9   1. okt 2014 Det her skal ikke være en tråd om hvorfor jeg vil af med min skrammelkasse af en bmw. Det er noget lort og sådan er det bare!

Christian: du tænker på den spritnye der kommer ud her lige inden 2015? eller den faceliftede fra 11 og fremefter?

• #10   1. okt 2014 Nej det skal ikke være en tråd om det, men hvorfor vil du af med den da ? Hvad er grunden egentlig ? Det er underligt fænomen syntes jeg, at gå fra bmw til ford .

• #12   1. okt 2014 fordi der hele tiden er noget i vejen med den.. converter, knastkæde, generator, ledningsnet, mechatronic osv osv.. har kostet næsten 100K på et år.. og nu gider jeg ik lortet mere.. Når man spørger BMW om de vil hjælpe, da man skulle forvente at sådan en bil holder længere, får man svaret at den er aaaaaalt for gammel..

Christian: MK5 er superfed og jeg ville godt have den. MEN: Jeg har ikke meget lyst til at købe fakriksny bil. Jeg kunne godt, men det er for mange penge der bare ryger i lokummet. Tænker at finde en MK4 fra 9-11 der har kørt ca 100 til en god pris og så leve med den i 3-5 år..

Kommentér på:
Erfaringer med Powershift?

Annonce