{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

bobdenfede H
bobdenfede H
Tilmeldt:
2. okt 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

visum til usa {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen skal til usa her snart. Men har mistet kørekortet fordi jeg havde thc i blodet altså hash hvad burde jeg svare på det her spørgsmål:

 Er De nogensinde blevet arresteret for en lovovertrædelse eller kriminalitet der involverer moralsk fordærv eller en forbrydelse der er relateret til stofmisbrug; eller er De blevet arresteret eller kendt skyldig i to eller flere overtrædelser, for hvilke den samlede strafudmåling var fem år eller mere; eller har De været narkotikahandler/kurer; eller søger De om indrejsetilladelse for at begå kriminelle eller umoralske handlinger? *


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  visum til usa
  • #2   2. okt 2014 Den er lidt tricky for du har jo været anholdt i forbindelse med at du blev hevet med til blodprøve og er røget til den blodprøve pga stofmisbrug

    Håber ikk du har betalt for billetten...


  • #3   2. okt 2014 Går ikke ud fra det er et nej/ja spørgerskema?? Du skriver vel bare det der er sket!!


  • #4   2. okt 2014 Svar nej ellers kommer du ikke ind.

  • #5   2. okt 2014 Hvis jeg nu går ind og svare nej. er der ikke en chance for de kan se jeg lyver.

  • #6   2. okt 2014 Jeg blev anholdt fordi de skulle tage en blodprøve.

  • #7   2. okt 2014 Reelt set er du forpligtet til at svare ja på det spørgsmål. Men gør du det er det 95% sikkert du ikke kommer ind.

    Hvis de kan se du ikke har oplyst rigtig data risikerer du slet ikke at komme ind i USA når i lander, men blive sendt retur på en anden flyver.


  • #8   2. okt 2014 lad nu være med bare at tage chancen - du får en bøde hvis det bliver opdaget..

    hvis du ikke kan svare ja på de spørgsmål, betyder det at du skal søge om visum til usa.

    ESTA som du er i gang med at udfylde er IKKE et visum.


  • #9   2. okt 2014 Jeg ville lyve hvis jeg var dig...
    1. Du kommer ikke ind hvis du indrømmer
    2. Chancen for at det blor opdaget er nærmest ikke eksisterende, hvis du ellers ikke har været involveret i andet.
    3. Moralsk oan jeg ikke så noget forkert i det. Usa har for hårde indrejse regler, og dk har for hårde hash/kørsel regler. Den forseelse som her giver frakendt førerret i 3 år, udløser kun en bøde i usa...
    4. Der står intet på din straffeattest om hændelsen, hverken frakendelsen eller andholdelsen, frakendelsen står kun i politiets kørerkortregister. Og det bliver ikke tjekket i forbindelse med rejse.


  • #10   2. okt 2014 Hej peter r er du sikker på at det ikke vil være et problem med et svar som nej ?






Kommentér på:
visum til usa

Annonce