{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Allan Lysholdt J
Allan Lysholdt J
Følger: 1 Emner: 31 Svar: 57

Godt råd! Audi A4 2,0 TDI {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg står i den situation, at fruen og jeg grundet familieforøgelse skal af med vores Audi A3 til fordel for en stationcar. Vi har i den forbindelse kigget på en Audi A4 2,0 TDI 143 Avant fra 2008 (ny model). Den har gået 202.000 km og har ved 180.000 km fået skiftet kobling, svinghjul, tandrem og vandpumpe. - Kan formentlig handles for 160.000kr.

Ville I "turde" købe sådan en bil, når den har kørt over 200.000 km?

Jeg skal de næste ca 6 mdr køre omkring 30.000 km (motorvej) og derefter ikke køre andet end fornøjelsesture.

På forhånd tak og god aften!

Mvh Allan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt råd! Audi A4 2,0 TDI
  • #1   5. okt 2014 Ja. Sagtens. Svinghjul er en af de dyre så den er jo skiftet.
    Fin bil.
    Jeg har lavet mange af dem.

• #2   5. okt 2014 Afhænger af service historik.

200.000km i en bil fra 2008 er IMO et godt tegn. Så har den fået massere af lange ture. Er den serviceret som den skal, så er der forhåbentlig mange km i den endnu. Der er vel 100.000km til næste tandrems skift

• #3   6. okt 2014 Fornøjelsesture i en firecylindret diesel, kan man det? 30.000 km på seks måneder skriger på en dieselmotor, men fornøjelsesture er kun godt i en diesel, hvis de er lange. Det er godt, at kobling og svinghjul er skiftet, men der er flere ting, der kan fejle på den motor: Turbolader, dyser og oliepumpe for at nævne de dyreste. Men som Nicolai siger så er det en god ting at den har kørt langt pr år

• #4   6. okt 2014 Tak for svarene!
    Fornøjelsesture vil primært være ture til forældre og svigerforældre, som bor ca 140 fra os. Så den skal ikke bruges til småturer, hvor motoren ikke når at blive varm.

Kommentér på:
Godt råd! Audi A4 2,0 TDI

Annonce