{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.679 visninger | Oprettet:

håndtering af totalskade / taksatoren {{forumTopicSubject}}

Min bil er blevet på kørt hvor den holdt stille.
den ansvarlige har jeg fået kontaktet og bilen er blevet tilset af værkstedet og er blevet opgjort at reparationen vil koste 30.000/32.000,- føredøren og bagskærmen skal skiftes og males..

værkstedet mener den er total skadet når man tænker på markedsværdi. og regner de også stærkt med at taksatoren mener. bilens værdi efter Bilbasen har jeg tænkt 25.000,- da de andre ligger i den prisleje

Bilen er en toyota Corolla E11 fra 98. RØD. kørt 185.000km. total rustfri og i meget fin stand. lakken er rigtig fin og nypoleret.
med ny tandrem olieskift og nye bremer hele vejen rundt.

fejl : motorhjelmen er noget at klarlakken skallet af. og et revne i forruden men som godt kan synes med..

hvordan håndtere man sådan en taksator, da jeg aldrig har prøvet det før. fordi jeg vil ikke miste penge på den. når det hendes skyld.

Jeg vil helst ha penge ud af bilen. men er bange for at han tilbyder omkring 15.000kr og det vil JEG ikke godkende.

jeg har vel retten til at forlange at bilen skal laves hvis vi ikke kan komme til enigehed hvad bilen er værd ? eller tar jeg fejl ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  håndtering af totalskade / taksatoren
Kommentér på:
håndtering af totalskade / taksatoren

Annonce