{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.365 visninger | Oprettet:

Powerflex bøsninger {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde som har erfaring med powerflex lilla bøsningsserie?

Jeg skal have skiftet nogle bøsninger i undervognen af en MR2, men Toyota sælger kun få af disse bøsninger separat. Så skal jeg til at købe helt nye bærerarme, og det er jeg ikke interesseret i.. Jeg er til gengæld interesseret i ikke at få en for hård undervogn som gør at bilen ryster og vibrerer på almindelige ture.

De skriver på deres egen hjemmeside at bøsningerne ikke skulle overføre væsentlig flere vibrationer end standard, og så tænker jeg om jeg lige så godt kan købe alle bøsningerne fra Powerflex (hvis de ikke skaber flere vibrationer og alligevel er bedre kvalitet end org. Toyota gummibøsninger)

Hvad siger i? Skal jeg skifte alle til Powerflex, eller nøjes med at bruge Powerflex til dem jeg ikke kan skaffe fra Toyota?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powerflex bøsninger
  • #1   12. okt 2014 Når man sætter powerflex på en BMW, blir den noget mere stiv at køre i, hvilket jo er meget rart.. Men hvis man samtidig har en billig undervogn, ville jeg nok ikke anbefale det.

• #2   12. okt 2014 Öhlins dæmpere med Eibach sportline fjedre.. sååå det burde vist være fint, men det jeg er lidt betænkelig ved.. er at jeg helst ikke vil ende med at køre i et stift bræt, hvis du forstår.

og noget af det jeg er lidt betænkelig ved at gøre for meget ved er bla. bøsninger og krængnings stabilisatorer.

• #3   12. okt 2014 Prøv lige at søge herinde:

Sender lige link til tidligere tråd, hvor jeg kommenterede på hvad mine erfaringer med Powerflex er. Kort fortalt hvis der ikke er meget materiale uden om bøsningerne dvs. den type hvor gummi er vulkaniseret i et rør, så skal du passer på.

http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/1053701-powerflex

Håber det kan bruges.

/Steffen

• #4   13. okt 2014 Takker Steffen.. Som sagt, så er der visse steder jeg ikke har andre muligheder, så det må briste eller bære.
    Det jeg var lidt interesseret i at finde ud af, var mht. Komfort i forhold til om jeg skulle skifte alle bøsningerne til powerflex nu jeg var i gang.. Eller nøjes med dem Toyota ikke kan skaffe..

• #5   13. okt 2014 Jeg kender ikke de lilla, jeg kører med de blå. Det er på ingen måde min opfattelse at de forværrer støjen i bilen. Men så igen. Den bil er jo ikke støjfri!!!!

/Steffen

Kommentér på:
Powerflex bøsninger

Annonce