Powerflex bøsninger {{forumTopicSubject}}
Er der nogen herinde som har erfaring med powerflex lilla bøsningsserie?
Jeg skal have skiftet nogle bøsninger i undervognen af en MR2, men Toyota sælger kun få af disse bøsninger separat. Så skal jeg til at købe helt nye bærerarme, og det er jeg ikke interesseret i.. Jeg er til gengæld interesseret i ikke at få en for hård undervogn som gør at bilen ryster og vibrerer på almindelige ture.
De skriver på deres egen hjemmeside at bøsningerne ikke skulle overføre væsentlig flere vibrationer end standard, og så tænker jeg om jeg lige så godt kan købe alle bøsningerne fra Powerflex (hvis de ikke skaber flere vibrationer og alligevel er bedre kvalitet end org. Toyota gummibøsninger)
Hvad siger i? Skal jeg skifte alle til Powerflex, eller nøjes med at bruge Powerflex til dem jeg ikke kan skaffe fra Toyota?
jul 2004
Følger: 58 Følgere: 85 Emner: 75 Svar: 3.210
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 259 Svar: 1.257
og noget af det jeg er lidt betænkelig ved at gøre for meget ved er bla. bøsninger og krængnings stabilisatorer.
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 620
Sender lige link til tidligere tråd, hvor jeg kommenterede på hvad mine erfaringer med Powerflex er. Kort fortalt hvis der ikke er meget materiale uden om bøsningerne dvs. den type hvor gummi er vulkaniseret i et rør, så skal du passer på.
http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/1053701-powerflex
Håber det kan bruges.
/Steffen
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 259 Svar: 1.257
Det jeg var lidt interesseret i at finde ud af, var mht. Komfort i forhold til om jeg skulle skifte alle bøsningerne til powerflex nu jeg var i gang.. Eller nøjes med dem Toyota ikke kan skaffe..
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 620
/Steffen
Powerflex bøsninger