{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilrampe fra biltema
  • #2   14. okt 2014 De er ganske fine, jeg har haft mine i 25år smiley

• #3   14. okt 2014 jeg har aldrig prøvet, men jeg er lidt overrasket over kvaliteten på deres skraller og toppe, troede lidt at når man tog rigtig til, så eksploderede lortet, men jeg er positivt overrasket må jeg sige, har et halv tomme sæt på 7 år nu, det virker fint...

• #4   14. okt 2014 Jeg er ikke begejstret for dem. Jeg har et par i værkstedet, men bruger dem aldrig.

For det første er de ret stejle. Jeg har oplevet flere almindelige personbiler, som vi ikke kunne få op uden at skulle bruge et ekstra kørebræt. Derudover kunne de godt have ofret lidt skridsikring, de kan nemt finde på at skride på betongulv/fliser under opkørsel.

Det ser nemt ud at man bare lige kan trille bilen op, men det kræver altså de rette omstændigheder. Hvis du er opmærksom på det, så er det et udmærket supplement til værkstedet. Jeg gider dem bare ikke. smiley

• #5   14. okt 2014 God kvalitet.. Dog er de for stejle, så mine biler rammer med kofangeren.. Der skal næsten altid være en person bagved rampen, for at holde den med en fod ellers glider den væk.

• #6   14. okt 2014 Har også oplevet flere biler, som ikke kunne køre op på dem, og de skrider stortset altid.

Så personligt foretrækker jeg ganske almindelige bukke.

Mvh

• #7   14. okt 2014 Som de fleste skriver , de skrider let, er ikke altid til at komme op på pga kofangere og skærme på bilen rammer på.

Men du skal ikke være bange for at de klapper sammen under bilen.

Til prisen er det trods alt ikke mange gange de skal spare dig for at køre til værkstedet smiley

Har en enkelt gang brugt dem , med at løfte bilen op på donkraft først og derefter stille rampen under. Nogle gange kan det være godt at se affjedringen belastet.Smider ikke mine ud smiley

Kommentér på:
Bilrampe fra biltema

Annonce