{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

R M
R M
Tilmeldt:
22. sep 2011
Følger: 10 Følgere: 4 Emner: 29 Svar: 3.112

spørgsmål {{forumTopicSubject}}

det er ikke ondt ment, vil jeg lige starte med og sige.

mit spørgsmål er..er folk her inde blevet dovne eller er det bare mig den er gal med? og med doven mener jeg selv og lede efter svar der kan findes ekstemt hurtigt på google... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål
  • #1   14. okt 2014 Svar

  • #2   14. okt 2014 Jeg har lagt mærke til at folk er meeega ringe til at lave forumoverskrifter

  • #4   15. okt 2014 copycat
    hvis du læser indlæget så er det meget passende til emnet. smiley


  • #5   15. okt 2014 Deutsche_

    Jeg er her bare for at gøre opmærksom på at det ikke er den rigtige måde at oprette et forum emne på.
    Og der er jo faktisk ikke en eneste der har svaret reelt på indlægget.
    Ikke engang dig? så se det mere som en service til at gøre det rigtigt så man også rent faktisk får det svar man leder efter.

    R M.
    Emnet "Spørgsmål" kunne da lige så vel handle om hvordan man skifter en kardanaksel på en Bedford eller hvordan man skifter ble på en baby.
    og det er rart at man kan se i emnet i hvilken retning spørgsmålet går.

    Dit emne kunne have heddet "Er brugere på BG dovne"
    Eller "hvorfor googler folk ikke selv"

    Det er en overskrift der siger noget om det emne du gerne vil tage op


  • #7   15. okt 2014 Pointen er jo at manden INTET svar har fået på sit emne, da de fleste slet ikke gider kigge på et emne med så vag en overskrift.

    Det er muligt at trådstarter syntes at hans overskrift er fint dækkende, men det er den bare ikke og nogen gange skal der bare lidt sund fornuft til.

    Det er jo heller ikke ok at køre over for rødt bare fordi man selv mener det er ok



  • #8   15. okt 2014 Her er faktisk hvad der står i reglerne her på sitet:

    Overskrifter til Forum-indlæg

    "Et indlægs overskrift bør svare til indlæggets indhold.
    Såfremt du ønsker en vurdering af din bils værdi kan dit indlæg eksempelvis få overskriften: “Hvad er min bil værd”.
    Bazoom forbeholder sig retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter et frit skøn."


  • #10   15. okt 2014 aaaah come on

  • #11   16. okt 2014 copycat
    ja overskriften kunne være bedre..rigtigt..men hvis man går ind i en tråd så læser man trods alt også hvad det handler om...man behøver altså ikke skære alt i ud i pap for og få nogen til og svare på sin tråd...det kan du vel give mig ret i??


  • #12   17. okt 2014 Hvis du har ret, hvorfor har ingen så svaret seriøst på dit emne?

  • #13   17. okt 2014 aner det ikke...folk må jo lære og tænke sig om og læse inden de svarer, eksempelvis du læser vel også noget igennem inden du skriver under på noget ikke sandt?
    det er nøjagtig det samme her.


  • #14   17. okt 2014 Hvordan forventer du at folk skal finde svar, når halvdelen af dem ikke har en nyttig overskrift!

    <b>TÆNK LIGE OVER DÉT!


  • #16   17. okt 2014 1. "blevet dovne" - Nej, sådan har det været i mange år! smiley
    - Selv en ordentlig overskrift kan de ikke klare at lave. Vel R M smiley


    Det lader endda til at en del af dem tror at BilGalleri = internettet (DET HELE)
    Så derfor kan du finde spørgsmål om meget andet på en interesseside for bil-hobbyister. smiley


  • #17   17. okt 2014 det er da enormt som i hænger jer i en overskrift..er en smule trist at voksne mennesker skal have det skåret ud i pap og bøjet i neon før de kan svare og det helst med en fyldest gørende overskrift...come on guys, kan i ikke selv se det er åndsvagt og rakke ned på en overskrift når indholdet i tråden er givet fyldestgørende nedenunder???

  • #18   17. okt 2014 Det er sgu da mere trist at du laver sådan et lorteindlæg, når du ikke kan lave en sigende overskrift!

    Hvordan fanden i helvede vil du søge efter et emne, når overskriften f.eks. bare hedder "Hjælp"? Du bitcher jo netop over at folk ikke søger, før de spørger!

    - Endnu mere sørgeligt er det, at du ikke har læst regler for brug af BG's forum, bl.a. stykket omkring overskrifter.

    <b>Klovn.


  • #19   17. okt 2014 i reglerne står der at en tråd skal være anbragt i den rigtige del af forumet..er gjort, hører under generel diskussion...overskriften skal være tilsvarende det emnet handler om..igen det er gjort..

    #18...i hvilken del af min tråd skal du have mere "hjælp" til og finde ud af hvad tråden handler om??


Kommentér på:
spørgsmål

Annonce