{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aut gear i Grand vitara benzin ???
  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 6
    #1   15. okt 2014 Hej nu ved jeg ik hva for en årgang du taler om men havede selv en 2.0 benzin med auto det er en ok pæn bil men den er mega mega sløv og super tørstig og der var også noget galt med converteren så den rystet ved bestemt omdringninger og gear kassen skifter på nogle underlige tidspunkter men der ska da være sagt at jeg sydes det var en pæn 4x4 og godt udstyret og fin i sne men ku slet slet ikke leve med den gear kasse og sen sløve mortor så den blev solgt rimelig hurtig for en v70 d5 (se den køre som en drøm) håber du kan bruge det til noget.
    Ps. Det skal da også lige siges jeg var ved forhandleren med den og de sage der var mange problemer med dem og de nægtet og lave den på gantien så køb ik hos Suzuki i Auning de er meget meget uhøflige

• #2   15. okt 2014 Syntes ikke vi havde de vilde problemer med dem fra 2004-2011 da jeg skruede på dem. Hverken i g-vitara eller xl-7.

• perunimog
    perunimog Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 4 Svar: 106
    #3   15. okt 2014 jeg har i et par år haft en Grand Vitara 2,0 TD 2001 med automatik og klima.
    Den kørte rigtig godt i gearkassen og der var slet ingen problemer.Solgte den sidste år med 200Tkm på klokken.

• #5   15. okt 2014 John. Hvad køre du ca pr litter ?

• #6   15. okt 2014 Det er egentlig en 2006 2,0 benzin med aut jeg har kig på, og desværre netop dem jeg har hørt negativt om, men kan ikke rigtig få det be eller afkræftet ved Suzuki værkstedet

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Svar: 6
    #7   15. okt 2014 Min var også en 06 og de sage selv ved Suzuki og Mazda i Auning hvor bilen også var købt at de havede skiftet flere converter og gear kasser og min var også dårlig og jeg vil aldrig sige noget dårligt om andres biler men blød gear skifte og hurtig kick Down var der ik noget af i min og den havede da kun gået 65000 og gear kassen i volvo'en gik 100 gange bedere og hurtigere den havede gået 230000

Kommentér på:
Aut gear i Grand vitara benzin ???

Annonce