{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Opel Zafira A løftepunkter foran {{forumTopicSubject}}

Skal have kigget til et utæt servorør/slange og har kun en stor donkraft. Må jeg kun løfte på de steder som er beregnet til donkraft ved hjulskift?. Har mange gange løftet hele forenden på biler ved at løfte midt på forbroen, men det har været på baghjulstrækkere. Kan det lade sig gøre med en Zafira?. Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Zafira A løftepunkter foran
  • #1   16. okt 2014 Det er noget trikky, der er "langt ind til" forbroen grundet det der plastic-skjold der sidder foran under bunden... jeg har også selv en stor dunkraft.. en stor olm konstruktion, som tyskerne efterlod i 1945... jeg gør det, at jeg ligger et stykke træ mellem bil og donkraft.. så jeg "fordeler" vægten smiley

• #2   16. okt 2014 der er bare minus plads foran, til ordentligt at komme til.. kan du få servicelemmen af (som fjernes for at skifte olie og som sidder inde midt på det store skjold) kan du se, hvor der er at løfte i.. men.. det er ikke rigtig til at komme ind unde og se som sådan, når kun man har en dunkraft..

• #3   16. okt 2014 Der er ikke noget skjold under min, men er bare lidt bange for evt. at bøje noget ved løft. Ved f.eks. at en del nyere biler ikke må løftes midt på bagbroen, da den bliver skæv. Har lavet Omega a i en del år og dem løftede jeg midt på forbroen uden problemer. Min donkraft kan sagtens gå under, er bare lidt bange for at gøre noget skævt.

• #4   16. okt 2014 Du gør intet skævt så længe det er forbro eller bagbro,så løfter du bare

• #5   17. okt 2014 Hvis ikke der er et skjold, bør du overveje at anskaffe en... Motoren sidder baaaaaaare udsat.. og lur mig om ikke også servoslangen gør... Hvis du anskaffer dig et skjold, så husk lidt rustbeskyttelse på de flader, der har kontakt med skjoldet.

Kommentér på:
Opel Zafira A løftepunkter foran

Annonce