{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kører på 7 og ikke 8 cylendere
  • #1   18. okt 2014 Du kører bare
    Motoren kan jo altid repareres, når du er kommet hjem.
    smiley ;) smiley ;) smiley smiley

• #2   18. okt 2014 ja du kan jo prøve

• #3   18. okt 2014 Lad mig omformulere.. Laver det skade ? smiley

• #4   18. okt 2014 det vil være en dårlig ide motoren har ikke så godt af at mangle en cylinder der ikke virker
    få det hellere lavet først

• #5   18. okt 2014 Nej, når den har så mange cylindre, så er det ikke noget problem
    smiley ;) smiley ;) smiley smiley

• #6   18. okt 2014 Helt seriøst..

Har du råd til sådan en bil, så har du også råd til at få den hjem på trailer eller lastbil..

Lad mig omformulere, bekymrer du dig om de småpenge det koster.. så har du ikke råd til at holde den bil kørende..

De koster sku kassen at holde kørende..

Noget andet er, at min erfaring er, og den er baseret på rigtigt rigtigt mange importbiler..

Det kan aldrig betale sig at købe en bl der er små defekt, fremfor en der står snorlige.. Hvis tyskerne, der har meget lavere timeløn end os, ikke mener det kan betale sig at reppe på den, så kan det SLET ikke i DK.

Så med mindre du får den foræret, så drop det og find en med fuld servicebog, der kører perfekt.

Men har du set den S4 der er til salg herhjemme for 35000kr.

• #7   18. okt 2014 Morten - Du har ret, men derfor vil man stadig bruge sine penge bedst smiley Ja den er solgt desværre, derfor jeg lyder syd på.

• #8   18. okt 2014 Jeg ville ikke køre særlig langt, giver jo ubalance, de andre cylindre skal jo trække den med manglende tænding, ingen smøring af benzin, stadig tænding.. uha..

• #9   18. okt 2014 og det kan jo være mange andre ting der er galt med den som før nævnt find en hvor motoren er i orden

• #11   18. okt 2014 Tommy: Saltmæssigt?

Fordi du mener den ruster mindre, hvis den har kørt i tyskland?

Newsbreak, de salter nøjagtigt ligeså meget i tyskland som vi gør i DK.

Det er en ammestue historie fra gamle mænd der ikke aner en pissand om virkeligheden.

Men prisforskellen på en defekt (med fare for endnu flere fejl) S4, og til en med fuld servicebog og historik.. den er hvad? 3-4000€..

I det samlede spil sådan en S4 ender med at koste dig over 3 år, der er det peanuts.. småpenge..

Til gengæld, så vil den med fuld historik, holde prisen bedre end den anden..

• #13   18. okt 2014 Tommy: Det gør de så ikke nej... De salter mere end vi gør, da de får mere sne pga. Alperne.

Jeg rejser 100 dage om året i tyskland, og står 40-60dage på ski i østrig om vinteren.. Tro mig, jeg ved godt hvor meget salt de spreder..

Her er gennemsnitteligt forbrug for Munchen alene...

http://www.muenchen.de/rathaus/dms/Home/Stadtverwaltung/Baureferat/strassenreinigung/pdf/winterdienst/Winterdienst.pdf

Så drop nu alle de fantasi historier om mindre salt på vejene...

• #14   18. okt 2014 Nå, ja, og det er KUN indenfor ringvejen smiley

• #15   18. okt 2014 Nå ja og så lidt statistik.

I munchen har de 2300km vej. Heraf bliver de 800km strøet med salt.. Det bruger de 10.000 tons salt på.. Det er 12500kg/km..

I danmark, har vi 3800km statsveje http://www.vinterman.dk/vinterstat/main.aspx

Det bruger vi 33.000 tons salt på. altså 8685kg/km...

Så ja gu fanden salter de i tyskland, også i sydtyskland.. og ja, deres biler ruster nøjagtigt ligeså meget som de danske.

Skal du have en rustfri bil, skal du MEGET længere sydpå..
    Så har de så bare ridser og buler, og der er langt imellem dem med service bog..

Kommentér på:
Kører på 7 og ikke 8 cylendere

Annonce