{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.976 visninger | Oprettet:

Dba? Siden hvornår begyndte det at koste penge? {{forumTopicSubject}}

Halløj.. Siden hvornår er det lige at Dba er blevet sådan en penge maskine? er godt med på at overskrift osv. altid har kostet og en indrykning af annonce i avisen..

Men hallo.. nu skal man betale 200 kr bare for at få lov og lave en "bytte" annonce.. det skuda for galt!

Det var så lige sidste gang jeg brugte Dba.!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dba? Siden hvornår begyndte det at koste penge?
  • #1   22. okt 2014 det er derfor der er færre og færre bruger det lort

  • #2   22. okt 2014 Laang tid siden. Alt er jo en pengemaskine så.

    Så brug guloggratis, selvom det er en ringe side.


  • #3   22. okt 2014 Hvad med gul & gratis smiley

  • #4   22. okt 2014 QXL er også nærmest gået dødt efter der blev lavet krav om 14 dages garanti og returret på varer solgt derinde.

    Jeg bruger dog DBA meget, men ikke til byttehandler.

    Jeg plejer bare at skrive "Evt. bytte" når jeg lave ren alm. annonce.


  • #5   22. okt 2014 Har længe bilen på gul og gratis (Y)

    sys bare altid dba har været "dyrt" men nu? hold da kæft man.. slet ikke mulighed for at lave en basis annonce længere der bare er Helt free


  • #6   22. okt 2014 Skriv til dem,hvis vi er nok der gør det ændrer de MÅSKE deres betingelser om betaling.

    Det jeg ser ske nu , er at biler dukker op i alle mulige andre rubrikker og gør dermed DBA endnu mere useriøs ......det argument er gratis at bruge smiley

    DBA er jo heller ikke selv helt skarpe på at rydde ud i de useriøse annoncer, leasingbiler der står til salg til 3500 kr , købs-annoncer der står under salg osv.


  • #7   22. okt 2014 Det er jo ikke anderledes end bilgalleri, en gang var det kun oprettelsen der kostede 20,- nu skal man os betale for at benytte marked, jeg vælger altid kun privat annoncer på dba, der er så meget lort fra forhandlere der inde.

  • #8   22. okt 2014 Siden/eller lidt efter Karsten Ree solgte DBA til Ebay.

    Et trick kan være at indsætte f.eks en bil som defekt og under reservedele.


  • #9   22. okt 2014 Arbejder i andre gratis da ??

  • #11   22. okt 2014 200kr smiley skulle kun gi 29kr for at sætte min chevy tilsalg. Men kan du betale her kan du vel os betale på dba!

  • #12   22. okt 2014 Mirza A og Thomas.
    I har begge ret, ingen eller intet er gratis nu til dags, men hvis man kigger på hvorfor DBA er en succes (snart "var" evt), så er det på grund af de brugere mængde der lokket flere virksomheder om at annoncere inde på DBA, så det var en WinWin for forbruger og for virksomheder. Og Det Ebay glemmer (og har mistet fundamentet), er at frygte for de små iværksætter der kan starte op ligesom DBA og Ebay, men alt har sin tid hvis man gider og lyster.


  • #13   22. okt 2014 Det er kun biler over 50000 kr der koster noget at oprette annonce på. smiley

  • #14   22. okt 2014 Jeg har da masser af ting til salg som har været gratis at indrykke....

    Gul & Gratis synes jeg er en skod side, og alt der er til salg befinder sig i Jylland smiley


  • #15   22. okt 2014 Gul og gratis er jo en side fra en jysk avis, så helt klart at tingene er fra Jylland, har aldrig fundet noget fra Sjælland der, men det er muligt for alle at annoncere der.

  • Sebastian G
    Sebastian G Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 73
    #16   22. okt 2014 Jeg gav 29kr for en bilannonce sidste dag.
    Gad vide hvorfor det er billigere


  • #17   22. okt 2014 Jeg mener det er over 25.000 hvor det koster noget.

    Men det er siden at Ebay opkøbte det


  • #18   22. okt 2014 gul og gratis søge funktioner er lort hvor man så til gengæld på dba kan vælge nærmest alt til/fra smiley bruge ofte dba både til salg og køb synes aldrig jeg har ofret noget på det smiley og guloggratis blir også brugt men synes er meget useriøse på gul og gratis i forhold til dba smiley

  • Simon
    Simon Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 104
    #19   22. okt 2014 Det koster kun for at oprette bil annoncer, det koster 29 kr for selve oprettelsen, bilpriser under 50k koster ikke mere, men det koster mere jo dyrere en bil er.
    På en måde er det godt at betale for en annonce, for så folk bliver mere seriøse når de sætter deres bil til salg istedet for at lege med priser i længere perioder.


  • #20   22. okt 2014 Dba er en farvorit. Især nå der kommer en oprydbignog en fungtion til at slå leasing og u/afgift fra. Er lidt træt af at søge på en BMW og ser man en intrassane en er det en brugt leasing bil hvor udbetalingen er angivet som bilens pris.

    Samme gælder bilbasen. ( der er problemet bare større )
    G&G er desvære en skød side at søge på. Men fik solgt min 190d på 23min.


  • #21   22. okt 2014 Jeg bruger både Dba og G&G, da færre og færre bruger Dba og flere og flere bruger G&G, som efterhånden er blevet min favorit - bla. pga. at man nemmere kan indsætte annoncer der, uden at det koster penge - synes f.eks det er tåbeligt på dba. at det skal koste kr. 199,- for at sælge en motorcykel til kr. 5000,- - men der bruger jeg altså det fif med at indsætte den som reservedel - og så er det gratis - men den kommer så også ind i en kategori, hvor ikke så mange ser den smiley

Kommentér på:
Dba? Siden hvornår begyndte det at koste penge?

Annonce