{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

Vil skrotte min bil {{forumTopicSubject}}

Har aldrig skrottet en bil før..
Det er min pug 406 1.8 sr fra 2000.

Der er gået udtrygsleje skal have skiftet fjedre foran og bremseklosser foran samt en forkofanger der er revnet.

Nogle der kender til det med og skrotte, hvordan gør man og hvordan får jeg mest ud af bilen.

Har brug for alle råd, og ja der kommer sikkert os nogle smarte bemærkninger.. Dem vælger jeg ikke og svare på.

Tak for hjælpen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil skrotte min bil
  • #1   28. okt 2014 smiley

  • #3   28. okt 2014 Du kører bilen ud til en autoophugger så får du penge og så får han bilen... Det er faktisk det...

  • #4   28. okt 2014 Kd handel i Skagen. Afhenter og betaler kontant.

  • #5   28. okt 2014 Find dit lokale auto ophug, kør bilen derop og medbring din registrerings attest.

    Derefter får du så udbetalt penge enten kontant,check eller bankoverførsel.

    Du kunne også forsøge at sælge den til en privat mand.


  • #6   28. okt 2014 du tager din reg. attest og køre ud til nærmeste ophugger.. så klarer han resten og du får guld udleveret for bilen.. kan ikke huske hvad skrotpræmien ligger på PT.. Husk at sørge for, at kunne få et lift hjem...

    Hvis du vil have mest muligt ud af bilen, skræller du den selv og sælger delene.. den rå karosse sælger du som gammelt jern.. HUSK at gemme nummepladerne. de skal afmeldes på nærmeste motorkontor..

    MEN HUSK.. nok får du mest guld ud af skralde den.. MEN.. du kan risikere at skulle sidde med delene længe, indtil der er en der lige står og mangler det du har til salg.. det kræver plads, knowhow til at skille det ad, og frem for alt tid til at få det solgt.


  • #8   28. okt 2014 Og er man heldig at finde en god skrothandler så får man lov at rippe bilen og stadig få skrotpræmie

  • #9   28. okt 2014 Sæt den til salg i den blå den er mere værd end skrot prisen

  • #10   28. okt 2014 stefan k

    Er det ikke det samme han har gang i med denne tråd.... ?

    smiley


  • #11   28. okt 2014 skal man selv tage pladerne med ? også selv aflevere dem ?

  • #12   29. okt 2014 Sæt hele bilen til salg på G&G eller Dba.dk og skriv evt. at den også sælges i dele. Hvor lang tid, har den ellers til syn? Km stand?

    Husk at en evt. køber, hvis han ellers får en kvittering/købskontrakt med fra dig på købet, stadig kan indhente hele skrotpræmien, selvom han har pillet f.eks motoren ud - så sæt din pris lidt over skrotpræmien. Idag er det faktisk svært, som privatperson at finde sådanne biler som din, da de fleste desværre bare kører dem til huggeren og indhenter skrotpræmien.


  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

    Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #14   29. okt 2014 SINDSYGE MENNESKE! DET ER SYND FOR BILEN! HER HAR DEN ARBEJDET HÅRDT FOR AT FÅ DIG PÅ ARBEJDE, I SKOLE, PÅ FERIE, PÅ INDKØBSTURER, OG SÅ BELØNNER DU DEN MED AT MASSE DEN I EN HYDRALISK PRESSER. PSYKOPAT!!!

    Psykopat mand!!


  • #15   29. okt 2014 Sæt den til salg på DBA/ guloggratis, der er massere af knægte, som gerne vil have en markræser smiley

Kommentér på:
Vil skrotte min bil

Annonce