{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på bytte annoncer
  • #1   1. nov 2014 fordi vis deres bil kun er 8000kr værd og der er en idiot der vil bytte ligeover med en til 80000kr

  • #2   1. nov 2014 De første 5 indlæg på alle bytte annoncer er jo altid folk der spørger om prisen....
    Kunne man ikke være lidt mindre grådig, og så få et meget mere effektivt marked?
    Jeg går personligt direkte videre når der ingen pris er.....


  • #3   1. nov 2014 De er som regel dyrere end der er tilsvarende modeller tilsalg når der ingen pris er i annoncen om det er bytte eller salg

    folk ved jo godt hvad de vil ha for deres bil når det kommer til stykket, går også selv uden om disse annoncer


  • #4   1. nov 2014 " Bytter kun til min fordel " der er en hel del på BG der naivt tror at de kan lave et bedre salg uden pris på varen, tænk hvis der nu var en der ville give 500 kr mere for deres gamle Golf.........reelt giver det INTET salg, ikke hurtigere salg, ikke en bedre pris.

    .Man må godt vold og skambyde på de annoncer der ikke kan finde ud af at sætte en pris , naivt tror jeg på at det er en måde man kan få folk til at komme frem med en pris smiley


  • #5   1. nov 2014 Det sjoveste er i mine øjne dette..

    Når en har sat en bil til bytte så kommer der de 5 første kommentarer om prisen.
    Når en anden har sat en bil til salg - så kommer de første 5 kommentarer om bytte.

    Det altså roflmaocopter!


  • #6   1. nov 2014 Sjovt nok er de 5.første indlæg på en salgs annonce "bytte?"

Kommentér på:
Pris på bytte annoncer

Annonce