{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tysk import
  • #1   4. nov 2014 Det kan du ikke. Tyskland har ikke en side, som man kan tjekke det på. Da det er personlig data

  • #2   4. nov 2014 Nej syntes heller ikke rigtig jeg kunne fundet noget. Men tak for så hurtigt svar

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #3   5. nov 2014 Hvorfor vil du tjekke det hvis du ikke har den mindste mistanke omkring der er snydt lidt med den?
    Ellers er servicebog ofte en god hjælp. Ingen garanti, men en god ting alligevel smiley


  • Sebastian G
    Sebastian G Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 73
    #4   5. nov 2014 At audi værksted kan tjekke om der er lavet service ved hvilke KM tal.
    Jeg mener at et VCDS stik kan udlæse km tallet som ligger gemt i ECU, dvs er det ændret i instrumentet, så vil det rigtige tal stå i ECU. Jeg er dog usikker på dette


  • #6   5. nov 2014 Ring til service stederne i Tyskland dem der har udført service..
    Det ka give dig en ide.. I Tyskland er der stor debat om det skal gøres permanent
    At registrere km tallet...
    Det vurderes at hver 3 import bil i Tyskland er fusket med km tallet..
    Vcds kan godt udlæse det reele km tal der er gemt i ecu'en..
    Problemet er bare at det er ligeså nemt at fiske med.


  • #8   5. nov 2014 Deutsche..
    Skrev forkert. Det er hver 3 bil der brugt handles i Tyskland som vurderes til at være fusket...


  • #10   5. nov 2014 Haha tusind tak for den gode respons
    Er heller ikke i tvivl for der er fuld service bog og købt hos en forhandler
    Man er vel altid bare lidt nysgerrig
    Men endnu engang tak fordi i tog jer tid til det
    Blev meget kloger smiley


Kommentér på:
Tysk import

Annonce