{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.984 visninger | Oprettet:

Dennis O
Dennis O
Tilmeldt:
5. nov 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Min bil hopper.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg har et problem, jeg har næsten lige købt en brugt Citroen C4 Grand Picasso 2.0 16v VTR Plus E6G fra 2007, jeg har haft den lidt over 3 måneder nu, bilen har i et godt stykke tid haft nogle problemer med gearingen, når jeg vil sætte bilen igang ved stille kørsel, som feks bakke ud af en P-plads eller når jeg holder for rødt, så hopper bilen/motoren unormalt, altså ikke som ved igang sættelse med manuel gear når man kobler forket ud, men det er som om selve motoren eller gearkassen hopper/ryster, hvad kan jeg gøre ved det ?? den har også nogle gange problemer med selv at skifte til næste gear og så må jeg bruge manuel knappen bag rattet.. Er det min gearkasse der er ved at stå af, jeg har haft den ude hos forhandleren 2 gange som ligger nogle kilometer væk, og når de så prøver at kører i den, så påstår de at de ikke kan mærke at noget skulle være galt (det skal siges at nogle gange kører den perfekt, og nogle gange efter at have kørt et godt stykke tid) Jeg er ved at være rigtig godt træt af problemet da det ødelægger køreglæden og er så tosset på den lorte forhandler der ikke vil hjælpe.. hvad er mine rettigheder der ?? kan jeg forlange han tager bilen tilbage ??

Jeg håber i kan hjælpe mig

mvh
Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min bil hopper..
  • Dennis O
    Dennis O Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   5. nov 2014 Hej tak for den hurtige hjælp smiley jeg er medlem af FDM, så jeg vil kontakte dem, må indrømme at jeg er skuffet, jeg betalte også for service, næsten 5000 kr oveni da jeg købte den, men det lyder som om at kileremmen ikke er blevet skiftet til trods for at de havde skrevet det. virkelig dårligt smiley

    Jeg må prøve at få dem til at skifte tædnspolen eller dysen.. mange tak smiley


Kommentér på:
Min bil hopper..

Annonce