{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  20" bedste helårs dæk
  • #2   9. nov 2014 Jeg havde "helårsdæk" på min Land rover i de første 2 år jeg havde den. Da jeg skiftede fik jeg vinterdæk på, det kører jeg så med hele året nu. Vinterdækkene står bedre fast, selv om sommeren, og 100 gange bedre om vinteren. Den skøjtede rundt på helårsdæk så snart der var 1 mm sne.
    Jeg vil anbefale vinterdæk, hvis du som jeg ikke skifter dem mellem hver sæson, det vil dog være nummer 1.

• #3   9. nov 2014 Jamen larmer vinterdæk ikke om sommeren??

• #4   9. nov 2014 Der burde ikke laves helårsdæk. Det er hverken sommerdæk eller vinterdæk. Det eneste det er, er spild af penge. Hvis ikke der bliver skiftet imellem sommer og vinter, så vælg altid at kør på vinter hele året. Vintergækker er ganske udemærket om sommeren også. Og nej, så meget mere larmer de heller ikke. Og når du alligevel er oppe i så store dæk, så tror jeg ikke du hører forskel.

• #6   9. nov 2014 "Helårsdæk" er dæk der ikke er godt hverken sommer eller vinter, så forstår ikke hvorfor folk vælger den løsning..

Har du ikke råd til 2 sæt hjul?

• #7   9. nov 2014 De larmer ikke mere så vidt jeg husker. Det var bestemt ikke noget bemærkelsesværdigt. Mine vinterdæk har kørt 40.000 km nu, men skal også snart skiftes.

• #8   9. nov 2014 Hvis du synes at 2 sæt hjul er for dyrt, så prøv at regne på hvor lidt du skal skride ud før at det bliver dyrere!

• #9   9. nov 2014 Det jo en fejl folk tror det er dyere, prisen pr km er næsten den samme, der er kun fælg der er en ekstra udgift

• #10   9. nov 2014 Det har sku ikke noget og gøre med jeg ikke har råd til 2 fælg sæt men er igang med og få autolakeret et sæt 20" som jeg gerne vil have på året rundt.
    Har pt 18" med vinterdæk og 19" med sommerdæk men vil gerne have 20" på
    Men jeg må i tænke boks om hvad jeg gør

• Jay-Jay .
    Jay-Jay . Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 97
    #11   9. nov 2014 Så ville jeg da HELT klart smide vinterdæk på 19" fælgene, sommerdæk på 20" fælgene.
    Det andet er no go.

Kommentér på:
20" bedste helårs dæk

Annonce