{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Nissan Juke 1,6 Dig-T 190 hk. {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Jeg går med tankerne om at købe en nyere bil og har været ude og prøvekøre en Nissan Juke.

Jeg har fået et ret godt tilbud på en, med en fantastisk billig forsikring på under 6.000 kr årligt inkl. kasko smiley

Den er overraskende fed at køre i og komforten er pladsen er rigtig god smiley

Derfor vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med sådan en bil?

Det skal ikke være en diskussion om bilens design da jeg ved at der er mange som ikke kan lide den, men jeg syntes den er rigtig fed fordi den netop set anderledes ud smiley

Og så er det ret sjovt at trække fra (næsten) alle Audi og BMW drengene i sådan en bil der ser aparte ud smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan Juke 1,6 Dig-T 190 hk.
  • #1   14. nov 2014 Det er en super fin bil . Bortset fra det "lave" første gear og mega lille bagage rum. smiley

• #3   14. nov 2014 Tak for svaret smiley Jeg får en mekaniker til at tjekke gearkassen inden køb smiley

• #5   14. nov 2014 Værditabet er jeg ikke så nervøs for. Til de penge de koster nu, så er de lidt af et slagtilbud, og jeg tror at de er lidt oversete i øjeblikket, men på et tidspunkt ændre det sig smiley

Man får jo en fantastisk fed køremaskine for relativt små penge, set i forhold til hvad man ellers skal op og give for en næste 200 hk. maskine med så meget udstyr smiley

Og når forsikringen er så billig kan man spare lidt der smiley

• #7   14. nov 2014 Jeg takker smiley

• #8   14. nov 2014 Nu har vi en 1,5 DCI 110hk i familien! Synes det er en fed og meget velkørende bil, tror da nok du vil blive glad for en med 190hk :D!

• #9   14. nov 2014 Husk prisen er ikke langt fra Nismo version, og den normale! smiley -Men jo, de køre godt, også ser de anderledes ud end, hvad man ser hverdag. Er det med CVT gear?

• #10   14. nov 2014 Jeg har også overvejet Nismo'en, men den vil koste væsentligt mere i forsikring, fordi den i det tilbudte forsikringsselskab vil blive betegnet som en special model smiley

Så derfor kan jeg godt undvære de 10 ekstra heste smiley

Det er med almindelig manuel gearkasse.

Den jeg har kigget på er i højeste udstyrsudgave Tekna smiley Så får man lige lidt ekstra legetøj i kabinen smiley

• #11   14. nov 2014 Min svigerfar har en samme motor kører super godt lidt støj når man sider bagi ellers rigtig flot og god bil den har køret 80000km den har vi lige lavet kæde og strammer på da jeg er mekaniker du kan hører det hvis det er så klikker det det lyder som rebrem strammen men det er det desværre ikke og når du starter eller slukker bilen en rasle lyd så lige hør godt efter smiley

• #12   14. nov 2014 Godt! Det CVT gear, vil ædelægge det hele.. smiley

• #13   14. nov 2014 Jesper:
    Takker for det godt råd smiley Skal ud og kigge på den i weekenden smiley

• Bue H
    Bue H Tilmeldt:
    dec 2016

Følger: 10 Svar: 1
    #14   16. dec 2016 Hej Rene.
    Købte du den?

Vi er netop igang med komplet motorudskiftning for ca. 70.000 kroner efter vores knastkæde knækkede ved 120.000 km.

Kobling, udrykkerleje er samtidig konstateret helt færdigt - + 10.000 kroner.

Er der nogen der har lignende oplevelser med kvaliteten?
    Er de 190 HK bare for meget til resten af bilen?

Kommentér på:
Nissan Juke 1,6 Dig-T 190 hk.

Annonce