{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  store færdige glasfiberplader?
  • #1   14. nov 2014 Så bliver det da noget kantet noget at kigge på med sådan et helt fladt tag... Men på den anden side er det aldrig set før... Men jeg vil på det kræftigste anbefale at du bygger et skelet og laver hele taget i stedet for.. smiley

• #2   14. nov 2014 Nu er det osse en 4x4 så det er ikke fordi det blir så slemt... Der er i forvejen et kraftigt ruf til kaleche som jeg mener at jeg kan bruge... Taget kan man ik nå op og se, og hvis der kommer et par ruder i siderne så tror jeg ikke det ser slemt ud..
    Jeg tror jeg får en noget flimret side hvis jeg skal støbe en hel side i fiber...

• #3   15. nov 2014 Har ægte Carbon plader der har fået klarlak smiley det ku se vildt ud . 195cm og 95 cm bred . De er blevet brugt som dørsider på racer biler . 2000kr

• #4   15. nov 2014 Ja det ku se rigtig vild ud når jeg bygger videre på dem med glasfiber, spartler dem og maler dem matsorte smiley

Kommentér på:
store færdige glasfiberplader?

Annonce