{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

købe bil fra sverige {{forumTopicSubject}}

står og vil købe en us bil fra sverige men sælger siger det er noget besværligt med export der er meget papir arbejde osv
og så helst vis jeg kendte en i sverige der kunne købe den så vi selv kunne rode med export
desværre kender jeg ikke lige nogen i sverige
men er det så svært eller hvad
det er en gammel bil den er dog nysynet men jeg vil sætte den istand først før den vil blive synet i danmark
er der nogen herinde der kender lidt til det med biler fra sverige

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  købe bil fra sverige
  • Nullermand
    Nullermand Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 100
    #1   18. nov 2014 Det eneste der kan være besværligt for sælger er da hvis han vil søge afgiftsrefusion, hvis man altså kan det i sverige.
    Jeg kan virkelig ikke se hvordan sælger har mere arbejde ved at sælge til en dansker end til en svensker.
    Aflevere nøgler og attest, modtage penge, længere er den jo ikke.
    Det er da kun for dig som køber at der er lidt mere "arbejde" forbundet med at købe en bil på fremmede plader.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #2   18. nov 2014 der er en del bøvl med det fra sverige, prøv at søge i forummet

• #3   18. nov 2014 "problemet" herovre er at hvis ikke man kan bevise at den er eksporteret (slutseddel / reg. bevis) skal sidst registrerede ejer for altid betale "vägtrafikregisterafgift" på 65 kr om året..
    Det gider man som regel ikke!

I øvrigt ufatteligt at folk der ikke bor herovre pludselig skal gøre sig så skide kloge på noget de ikke fatter..

• #4   18. nov 2014 men vis han for nr plader og der bliver lavet en kvitering med noget hvor der står mit navn og adr på at den er solgt til danmark vil han så ikke kunne få den total afmeldt

• #5   18. nov 2014 normalt kræver transportstyrelsen at se bevis for at den er eksporteret - som regel ved at fremvise reg. attest fra det nye land.. ellers så prøv med færgebillet og slutseddel..

• Nullermand
    Nullermand Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 100
    #6   18. nov 2014 # 3 Kæft hvor er du da en nar at høre på smiley

Kommentér på:
købe bil fra sverige

Annonce