{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan jeg bar sætte en ny lås i min bildør?
  • #1   20. nov 2014 Nej ikke uden at du flytter chip fra nøglen med over i den nye nøgle eller for kodet startspærre om

• #2   20. nov 2014 Det kan du sagtens, hvis du er ligeglad med fjernbetjeningen. Evt. kan du købe et helt nyt system med fjernbetjening.

Det er dog en major task at skifte låse, så derfor vil jeg anbefale dig kun at skifte låsen i den dør, som det drejer sig om. Evt. kan du få en låsesmed til at kode låsen om, så den passer til de andre døre, fremfor at du skal have 2 nøgler.

Forsøg dog evt. i første omgang om det ikke bare er låsemekanismen inde bag døren, der er rustet fast - men det er stadig noget, som er både tidskrævende og oftest ret besværligt at lave.

• #3   20. nov 2014 okay tak for svar , vil prøve og skille den af i venstre side først så , er lige glad med hvis jeg skal bruge 2 nøgler for bruger kun bilen om sommeren mvh

• #4   20. nov 2014 Så det som tændings lås haha kan være du kan få den lokale låsesmed til at sætte nye stifter i den du har

• Jacob C
    Jacob C Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 152
    #5   20. nov 2014 ja det kan du sagtens, se selv her smiley

profilbillede
  • #6   20. nov 2014 hahahaha smiley

Kommentér på:
kan jeg bar sætte en ny lås i min bildør?

Annonce