{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning filer til obd tuning
  • #1   25. nov 2014 Vi har så mange vi sælger dem.

• #3   26. nov 2014 Har lige chippet min golf 4 TDi for 500kr med software fra en side der hedder blacksmoke.co.uk og et kabel fra ebay, den trækker meget bedre nu. Har ikke kunne finde en eneste på de engelske TDi forums, der har haft en dårlig/negativ oplevelse med blacksmoke.
    http://www.blacksmoke.co.uk/Online-shop(2675319).html

Hvis bilen ikke skal på rullefelt, er det totalt overpris at gå til de danske forhandlere, når man kan klare det selv..Tog mig 10 minutter at lave backup af min egen og flashe den nye, så de må grine hele vejen ned i banken, når de tager 4000kr for det..

• #4   26. nov 2014 Ja vi skal da fra tid til anden i banken.
    Men det er for at betale for rullefelt, bygninger, kurser, tuningsgrej, skat, moms, osv.

• #5   26. nov 2014 #3

Du klægger vel en rullefelts test op så med resultatet.

• #6   26. nov 2014 der er jo sådan set ikke 2 ens motor der skal chippes ens. der vl altid være noget der skal tilpasses den enkelte motor. så jeg vil fortrække at få lavet en chip på et rullefelt

• #7   26. nov 2014 Vi har tit prøvet den samme fil i to helt ens biler.
    Det giver sjældent samme lambda, effekt, osv.

• #8   26. nov 2014 Jae, der er heller ikke nogen tunere der kører rundt i kedelige skodbiler, men dem om det, de arbejder for deres penge og know how.

• #9   26. nov 2014 Jeg skulle nødig risikere t ødelægge motoren på sigt med en random fil fra nettet der ikke er det mindste tilpasset bilen.. 3500 har du sparer nu. Men hvad så om 1 år?
    Men vi da enige om det et mange penge i forhold til..
    Men husleje, moms og Skat tager den største del af kagen smiley

• #10   26. nov 2014 Og min Touran 1.9 fra 2005 tager resten. smiley

• #11   26. nov 2014 Hahaha.. Den var god! Noget af en tuner bil du har dig! smiley

• #12   26. nov 2014 Fredslund har ikke mange filer, de er alle sammen kopier!! smiley

I øvrigt Hr Fredslund, så betaler man vel også for arbejdet, at få udarbejdet sådan en fil. Den glemte du!

• #13   26. nov 2014 Arbejdet er gratis . Det ved alle.. smiley jeg arbejder da 10 timer om dagen uden at få løn. Og jeg elsker det! smiley

• #14   26. nov 2014 Du er også noget af en arbejdsslut Mackie, har jeg hørt ude i byen smiley

• #15   26. nov 2014 Pokkers! jeg var ikke klar over det var kommet så langt ud i byen. smiley

• #16   26. nov 2014 lad os se om nogen måneder
    om der kommer et indlæg ang fejl på motor

eller hvor man købe en billig brugt motor,
    pga dårlig forbrænding

• #17   27. nov 2014 #5 Betaler du for rullefeltsattesten? Har ikke behov for at få den på felt så længe den kører godt og jeg er tilfreds. Har rimelig stor tiltro til filerne fra blacksmoke.co.uk er i orden, da det er en bred gruppe der bruger dem, også uddannede mekanikere osv. Landberg smider som standard heller ikke de biler de chipper på felt, med mindre kunden betaler ekstra for det, eller det kræves for et ordentligt resultat. Såå det er vist et af de argumenter, diverse tunere bruger for at holde prisen oppe, som ikke rigtig holder smiley

Chipning har været fremme så mange år nu, at det er totalt overdrevet stadig at tage omkring 4000kr for en ældre VAG, der er noget af det nemmeste og hurtigste at gøre. Som Landberg også skriver på deres hjemmeside, er "standard" tunings filerne allerede udviklet, så det er piece of cake. Derfor er sider som blacksmoke.co.uk efter min mening det eneste rigtige, for at få prisen ned på et acceptabelt niveau.

• #18   27. nov 2014 Jeg forhandler Landberg (Som nu hedder chiptuning.nu) og jeg har pt ikke lavet en chiptuning der ikke har været på feltet med mindre det er en 4x4.
    Og det er samme stil hos Thomas Landberg i Hjallerup.
    Vi bruger feltet til fintuning af den enkelte bil.

Men det er jo helt op til dig at bruge andre.
    Vi har da stadig den slags frihed i DK.

• #19   27. nov 2014 Har en kammerat der har haft samme oplevelse som trådstarter, købte også en fil på eBay og et kabel og ja bevares bilen gik nu bedre men efter 3 uger døde motor totalt, og det kostede ham Ca 7x det en tuner tager for en tuning på rullefelt at få ny kværn i bilen og motoren havde kun gået 77000 km. Nu jeg ikke mekaniker på nogen måde men hører at flere steder eliminerer de bankesensorer på de billige filer der og der siger jeg så ellers tak på alle tænkelige måder.

Kommentér på:
Tuning filer til obd tuning

Annonce