{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.755 visninger | Oprettet:

Recaro Privia autostol problem {{forumTopicSubject}}

Hej

Nogen herinde der har erfaring med sådan en Recaro Privia autostol? http://netbutik.fdm.dk/autostole/autostole-nyfoedt-til-15-mdr/recaro-privia-babyautostol-og-fix-base.html

Jeg har det problem at stolen sidder helt fast i basen, og håndtaget bag på stolen virker til at være låst smiley

Det er 2. gang vi har brugt den, og første gang jeg har noget at gøre med en Recaro autostol, og selvom den er testvinder ligger den ikke godt i karakterbogen, når man åbenbart kan fejlmontere den i basen (og hvordan kan man så gøre det, når man "bare" skal sætte den i hakkerne!).

Hjælp! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Recaro Privia autostol problem
  • Torben B
    Torben B Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 1 Svar: 3
    #1   2. feb 2015 Halløj.

Jeg har fuldstændig samme problem, skide stol!

Hvad fandt du ud af med din???

• #2   2. feb 2015 Jeg fik både stol og base byttet hos FDM :o)

Havde købt stolen der, og har ikke haft problemet siden :o)

• #3   2. feb 2015 Tror det var en af kablerne i stolen der var problemet.

• Torben B
    Torben B Tilmeldt:
    feb 2015

#4   3. feb 2015 Okay super.

Har også fået tilsendt en ombytter stol, men da jeg satte den i bilen anden gang, var problemet det samme med den nye stol smiley

Måske jeg bare ikke duer til autostole!

Nå jeg vil prøve fdm igen.

• #5   3. feb 2015 Måske det er basen? Jeg fik byttet begge dele, men må da ærligt indrømme at når jeg ikke er den eneste der har døjet med det, er det vist den sidste recaro stol jeg har ejet!

• Torben B
    Torben B Tilmeldt:
    feb 2015

#6   5. feb 2015 Ja, samme her, men vi har lånt en römer, og den er konen ikke glad for, fordi den skal man løfte ud i én arm fordi udløserknappen sidder på basen og ikke på stolen, så vi skal have fundet noget andet. FDM snakkede omat stolen måske bare ikke passede til bilen, men ved nu ikke helt. Skoda Superb 2010.

• #7   5. feb 2015 Tror da den passer bedre i jeres end i vores. Har en Fiesta fra 2009 :o) Men det er godt stolen kun skal bruges et års tid inden det er slut med det :o)

Kommentér på:
Recaro Privia autostol problem

Annonce