2.381 visninger
|
Oprettet:
Polering {{forumTopicSubject}}
Hey
Nu skal jeg igang med at polere for første gang, og har intet viden indenfor polering, men har søgt endel steder omkring temperatur.
hvordan ser det ud til at polere udenfor når vejret er under 10 grader. har hørt at det forbudt at polere under 10 grader..
er der nogle klogehoveder som kan give lidt råd?
apr 2006
Følger: 68 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 28 Svar: 537
Vent evt til foråret.
jan 2014
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 21
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 67 Svar: 1.378
Når du siger polering af bilen er det så at give bilen voks eller forsegling? Eller er set lakkorigering? Er det I hånden eller maskine, og hvilken type maskine?
jan 2014
jan 2007
Ved ikke helt hvad du mener med polering af cleaner, men normalt skal man korrigere lakken en smule/en del for at man får et flot resultat.
Ved at bruge en Rotary som det der er kan du faktisk lave flere ridser i bilen hvis man ikke får nok materiale på puden, så kan bilen komme til at se sådan her ud bagefter.
Hvis du vil være sikker på du ikke smadre en billak, og undskyld jeg siger det, så tyder det ikke på du har specielt meget erfaring, så ville jeg vælge en DA (Dual action) polermaskine.
Må man spørge hvad produkterne hedder?
dec 2013
Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
jan 2014
turtle extreme nano tech laksforsegling
cleaner er til at gøre lakken mere ren, ligesom at man skal vaske bilen ordenligt ellers får man ikke så god resultat.
og nej jeg har ikke noget erfaring med det, og vil helst være forbedret på tingene før jeg starter med det. maskinen har jeg fået på en måde gratis så det ikke et specielt valg jeg har taget ved at vælge maskine, jeg vil bare gerne vide hvilke udfordringer der kan være?
og jeg takker for alle de svar jeg har fået
jan 2007
Har ingen erfaringer med nogen af de produkter der, men er sikker på du får brugt dem hurtigere end nødvendigt ved brug af maskinen.
Bare husk, desto tyndere et lag lakforsegling desto bedre.
Hvis du vi gøre lakken ren burde du have købt en claybar istedet for en cleaner. I princippet kunne du bare have vasket bilen i opvaskemiddel, det opfylder alligevel samme funktion.
DVS. alle olier og skidt ryger af lakken og den fremstår totalt fri og ubeskyttet.
Anyway hvis du vil vide mere kan du bare skrive en priv til mig
jan 2014
aug 2014
Følger: 1 Svar: 5
Polering