{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.381 visninger | Oprettet:

workforit W
workforit W
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 21

Polering {{forumTopicSubject}}

Hey smiley

Nu skal jeg igang med at polere for første gang, og har intet viden indenfor polering, men har søgt endel steder omkring temperatur.

hvordan ser det ud til at polere udenfor når vejret er under 10 grader. har hørt at det forbudt at polere under 10 grader..

er der nogle klogehoveder som kan give lidt råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polering
  • #1   2. dec 2014 Du kan ikke polere når det er så koldt, ellers skal du have en opvarmet garage og bilen skal holde i den til den heller ikke er kold mere.
    Vent evt til foråret.

• workforit W
    workforit W Tilmeldt:
    jan 2014

#2   2. dec 2014 aha okay men hvad er grunden til man ikke kan? hvilken effekt får man? tænkte på nu hvis man nu har en billig bil som alligevel ik er noget værd og man polere stadig, hvad vil der ske ved det?

• #3   2. dec 2014 Først skal vi lige have slået fast at man godt kan polere i 10gr varme det er dog utrolig afhængigt af produkt og fremgangsmåde.
    Når du siger polering af bilen er det så at give bilen voks eller forsegling? Eller er set lakkorigering? Er det I hånden eller maskine, og hvilken type maskine?

• workforit W
    workforit W Tilmeldt:
    jan 2014

#4   2. dec 2014 polering af cleaner, også laksforsegling ikke voks, og det med maskine , tror maskinen hed bt-po 1100, men tænkte på om det kan stadig lade sig gøre, også selvom man ikke får helt udbytte, bare en smule effekt vil være i orden, fordi det kan stadig altid reddes til foråret ved 2. polering?

• #5   2. dec 2014 Kommer nok an på hvad du vil opnå med bilen.
    Ved ikke helt hvad du mener med polering af cleaner, men normalt skal man korrigere lakken en smule/en del for at man får et flot resultat.

Ved at bruge en Rotary som det der er kan du faktisk lave flere ridser i bilen hvis man ikke får nok materiale på puden, så kan bilen komme til at se sådan her ud bagefter.

Hvis du vil være sikker på du ikke smadre en billak, og undskyld jeg siger det, så tyder det ikke på du har specielt meget erfaring, så ville jeg vælge en DA (Dual action) polermaskine.

Må man spørge hvad produkterne hedder?

profilbillede
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #6   2. dec 2014 hvis det er lak forsegling så brug knofedt det er uden risiko og god motion helst 20 g uden sol giver det bedste resultat

• workforit W
    workforit W Tilmeldt:
    jan 2014

#7   3. dec 2014 turtle extreme nano tech cleaner
    turtle extreme nano tech laksforsegling
    cleaner er til at gøre lakken mere ren, ligesom at man skal vaske bilen ordenligt ellers får man ikke så god resultat.
    og nej jeg har ikke noget erfaring med det, og vil helst være forbedret på tingene før jeg starter med det. maskinen har jeg fået på en måde gratis så det ikke et specielt valg jeg har taget ved at vælge maskine, jeg vil bare gerne vide hvilke udfordringer der kan være?
    og jeg takker for alle de svar jeg har fået smiley

• #8   3. dec 2014 Altså man kan sige der ikke sker noget ved at prøve.
    Har ingen erfaringer med nogen af de produkter der, men er sikker på du får brugt dem hurtigere end nødvendigt ved brug af maskinen.
    Bare husk, desto tyndere et lag lakforsegling desto bedre.
    Hvis du vi gøre lakken ren burde du have købt en claybar istedet for en cleaner. I princippet kunne du bare have vasket bilen i opvaskemiddel, det opfylder alligevel samme funktion.
    DVS. alle olier og skidt ryger af lakken og den fremstår totalt fri og ubeskyttet.
    Anyway hvis du vil vide mere kan du bare skrive en priv til mig

• workforit W
    workforit W Tilmeldt:
    jan 2014

#9   4. dec 2014 jooo tak MS smiley

• Hr
    Hr Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 1 Svar: 5
    #10   12. jan 2015 Der er slibemiddel i opvaskemiddel. Så nej det skal man ikke gøre

Kommentér på:
Polering

Annonce