{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.824 visninger | Oprettet:

Erik D
Erik D
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Renovering af skadet bil {{forumTopicSubject}}

Hej,

For et par dage siden var min kone og jeg desværre ude for en ulykke med vores trofaste gamle ToyoToyota Carina E fra 1995. Vi slap selv temmelig billigt fra uheldet, omend min kone kommer til at skulle bruge nogle måneder på at hele op igen (og pt. har mange smerter fra uheldet), men bilen har det mildest talt ikke godt efter uheldet.

Fronten er trykket lidt ind, forskærmen og bagskærmen i venstre side har fået et lidt større tryk, og redningsfolkene afmonterede dørene og skar desværre B-stolpen over for bedre at kunne komme til ved førersædet. I højre side begrænser skaderne sig mest til ridser fra grene.

Jeg har haft bilen omkring vores lokale værksted her i Aalborg, der vurderer prisen for at reparare den til mindst 150.000. Det er desværre langt ud over hvad jeg pt. kan klare. Er der nogen, der har en god ide til, hvad man ellers kan gøre? Skal man en tur til Polen? Jeg er desværre ikke selv særlig god til at arbejde med mekanik - og da slet ikke større metalemner som en karrosse... Men jeg ville helt klart gerne selv gøre en del af arbejdet, hvis jeg havde mulighed for at få vejledning og hjælp et eller andet sted.

Jeg ved godt, at de fleste nok vil synes, at det er skørt overhovedet at overveje en renovation af en næsten 20 år gammel bil, der er blevet skadet på denne måde - men den har nu engang en særdeles stor affektionsværdi for mig, jeg har gennem årene brugt mange timer på forskellige småting såsom lyddæmpning af dørene og installation af diverse småtilbehør, og der er ikke nogen af de nyere modeller, der tiltaler mig en døjt... Carinaen er og bliver nu engang det tætteste, jeg er kommet på min drømmebil, og jeg kan jo ikke bare gå ud og købe en ny af samme slags...

Jeg er åben over for alle forslag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renovering af skadet bil
Kommentér på:
Renovering af skadet bil

Annonce