{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Ny bil - Nogle forslag? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.
Jeg står og skal til at have en nyere bil igen, så ville høre hvad i har af forslag.
Jeg har 50.000kr at gøre godt med.
Bilen skal være forholdsvis økonomisk.
Årgang 2007+
Mindre end 200.000km.

Personligt har jeg en Suzuki Swift 1.3 eller 1.5 i tankerne - Hvad har i af erfaringer med denne?
Eller en Opel Corsa 1.3 CDTI, selvom den dog er lidt dyere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil - Nogle forslag?
  • #1   7. dec 2014 liana

• #2   7. dec 2014 Swift er en ok fin bil, men husk at undersøg om gearkassen er blevet renoveret. Da lejerne er svage i dem.

• #3   7. dec 2014 Er det noget man kan se/mærke hvis man kigger på en brugt, Mark?

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #4   7. dec 2014 klart en swift 1.3 fed bil, men ja lidt noget lort med gearkassen

• #5   7. dec 2014 Du kan høre om gearkassen "synger" når du triller en tur i den smiley

• #6   7. dec 2014 Opel. Den køre bare godt. Fed undervogn og god komfort. Der eneste der kan være a problemer er turboen når den har kørt 250 +. Swift er noget lort! Den ruster sammen i bremsetromlerne på kort tid smider gearkasse stempler i caliber sætter sig fast. Syns du skal vælge en opel kender mange der har dem og har ingen problemer med dem.

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #7   7. dec 2014 køb nogle andre bremse tromler og kaliber lol smiley

• #8   7. dec 2014 En Swift er en udmærket bil, ikke den bedste komfort men det går. Jeg fik kørt ca 30.000 km i mig egen inden den blev solgt. Nu ved jeg ikke om du også overvejer en Swift i diesel eller kun benzin. Men som de andre påpeger, så vær opmærksom på gearkassen. Det eneste jeg skiftede på min Swift på de 30.000 km var olie service for hvert 10.000 km samt komplet bagbremser da hjulcylinderen var blevet utæt i den ene side, så kunne det hele alligevel godt skiftes nu man var derinde. Ellers kørte den uden brok, og var uden tvivl økonomisk at køre i.

Hvis du vil have komfort og bedre plads oppe foran er Corsa'en et bedre valg, hvad angår det.

• #9   7. dec 2014 Tag også et kig på Renault Clio III 1.5 dCi. Der er et par stykker med under 12x.000km på tælleren.

Ikke for at starte en mærkekrig, men 1.5 dCi er noget bedre end den 1.3'er der ligger i Swift/Corsa/Grande Punto.

• #10   8. dec 2014 Skal du køre lange tur tit syndes jeg du skal holde Dig fra swift da komfort/sæder er utrolig dårlige efter mening

Kommentér på:
Ny bil - Nogle forslag?

Annonce