{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.172 visninger | Oprettet:

Volvo C30 {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg skal ud og se på denne bil,
http://www.nummerplade.net/soeg/?stelnr=yv1mk204272013735

Nogen der har nogle erfaringer med Volvo C30 ?

Overvejer at købe denne bil, men ville være rart hvis der var nogen der kunne komme med lidt råd og vejl omkring bilen...om det er noget man skal holde sig helt fra eller ikke...

vh dj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo C30
  • #1   9. dec 2014 Jeg syntes aldrig jeg har oplevet de store problemer med dem. Tjek dog at AC virker, kondenseren er ikke af bedste kvalitet, så der går let hul.
    Hvis bare den er passet med service og undervogns olie ville det ikke bekymre mig. Har selv overvejet at købe en flere gange. Vil bare gerne havde den med 5cyl i stedet smiley Det er dog ikke verdens mest praktiske bil.

• #2   9. dec 2014 ja, rust nok et problem på volvoer, synes det går alt for hurtig med rusten på volvos

• #3   9. dec 2014 Min erfaring er at det kun er dem på ford eller Mitsubishi platform. Men hvis bare de er passet med olie skal de nok klare den.

• #4   9. dec 2014 Min den gamle har en S40 fra 05 med 115000 km på tælleren. Ved ikke om du kan bruge det til noget, men rust er der intet af. Undervognsbehandlet 1 gang. Han har fået skiftet generator, abs-blok af større ting.
    Den kører ok, men synes den er sløv og ikke særlig økonomisk. Pladsen er heller ikke for god. Sæderne er gode, dog er førersædet allerede revnet lidt. VFL kampagne sæder med dellæder. Og så knirker de når man rokker lidt i dem.

Kunne forestille det var noget af det samme i C30, omend den er endnu mindre.

Kommentér på:
Volvo C30

Annonce