{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kevin Magnussen
  • #1   11. dec 2014 Helt forventet, button har tilmed kørt bedre de sidste par måneder af sæsonen

• #2   11. dec 2014 jae, tænkte det sku nok, men mon ikke Button ryger her om et par år og vi så for Kevin at se igen smiley

• #3   11. dec 2014 Kevin har ikke været konstant nok specielt over den sidste del af sæsonen, og lad bare knappen og mr unibrow udvikle en god bil og så tager Kevin plads når bilen er klar smiley

• #4   11. dec 2014 Fedt... Så slipper vi muligvis for at høre om formel 1 hver eneste dag, overalt. Og vi kan gå tilbage til normale tilstande, hvor dem der går op i formel 1 de selv hygger sig med det. Istedet for at alle og enhver pludselig er kæmpe formel 1 fans fordi der tøffer en dansker rundt.

• #5   11. dec 2014 Peter r
    Hvis du ikke kan lide motorsport er bilgalleri nok ikke det rigtige sted at spilde sin tid??

• #6   11. dec 2014 Det da fint nok at en dansker prøver men må indrømme de snakker sku lidt for meget om det smiley

Tommy bsre fordi man ikke gider glo motor sport på tv kan man da sagtens være her må indrømme jeg gider da heller ikke spilde min tid på motor sport i tvet smiley det er da sjovt nok at se 5 minutter men så ikke mere smiley og derfor er jeg da Fuld tilfreds med bilgalleri ???

• #7   11. dec 2014 Hvis i syntes der har været for meget snak omkring Formel 1, så prøv at lig mærke til hvor meget der snakkes om fodbold....

• #8   11. dec 2014 Nu bliver der jo ikke vist motorsport på bilgalleri,men det bliver debateret meget.og så undrer det mig bare at hvis man ikke kan klare motorsport er det lidt fjernt for mig overhovedet at trykke på linket.det er ligesom når folk ligger et indlæg op om hjælp Så går brugerne mere op i stavefejl og lignende.min point er at man altid skal læse sig igennem en masse lort.

• #9   11. dec 2014 folk fatter slet ikke hva det betyder for lille danmark at have en mand i feltet af så få kvalificerede Mathias A ....

• #10   11. dec 2014 Tommy H

Misforstå mig ret... Jeg er fuldstændig pjattet med motorsport generelt, rally, dtm, 4x4, le mans, drift, drag, osv osv.... Men Formel 1, det er godt nok kedelig tv i mine øjne, virkelig kedeligt. Dog ville jeg gerne se et løb live engang, bare for at opleve kulissen og stemningen og lyden, hvis den skulle komme tilbage engang.
    Jeg synes bare det er sjovt hvor lille en procentdel af danskerne der gik op i formel 1 for 3 år siden, og hvor mange der så lige pludselig var "hardcore fans" da kevin havde sat sin første gode tid.

Og mht til fodbold, så prøv at kig hvor mange der spiller fodbold i dk, kontra hvor mange der dyrker motorsport. Set fra den vinkel så er snakken vidst fordelt meget fair.

• #11   11. dec 2014 ja lige bortset fra Danmark ikke har et fodboldhold der kan spille med om noget der LIGNER toppen af poppen...

• #12   11. dec 2014 True... Men det kan vi takke en hvis hr bendtner for smiley

• #13   11. dec 2014 Enig i at F1 kun har den store omtale pga Kevin, og alle er pludselig blevet eksperter, og vi andre som har fulgt i 20år kan grine lidt af det i baggrunden..

men hvordan man, i et land som Danmark, hvor motorsporten er hadet og slet ikke har delt samme interesse som fodbold, kan være ked af at der er så stor fokus på det lige pludselig forstår jeg ikke, det er sgu fantastisk.. Kom så Kevin og kom så McLaren Honda smiley

• #14   11. dec 2014 Dennis J

Men husk på, at selvom vi ikke har "store" hold i danmark, så har vi stadig "store" spillere, faktisk pænt mange, og på et pænt højt niveau. Tag laudrup som eksempel, han er større inden for fodbold, end kevin og tom K tilsammen er, inden for motorsport...

• #15   11. dec 2014 Jeg tror, at det var et endeligt farvel til Kevin som fast Formel-kører. Når Button endelig trækker sig, om nogle år, så er Kevin ikke aktuel mere. Øv, øv, øv..

• #17   11. dec 2014 Sidst Honda var med som motorleverandør havde de det bedste partnerskab i F1 historien med 15 sejre ud af en sæson på 16 løb hvis jeg ikke husker forkert..

Men jo nu kommer Kevin væk og kommer til at køre rigtige biler i Japanske GT serie

• #18   11. dec 2014 Skal du med over og se løb i gt serien Mirza smiley min gode ven olly jarvis hærger derovre og spørger jævnligt om jeg snart kommer over hehe

• #20   11. dec 2014 Japan er næste land på destinationen som jeg skal besøge, men så skal vi også aflægge et besøg hos Suzuka smiley

• #21   11. dec 2014 Lyder som en god idé smiley

• #22   11. dec 2014 BAR holdet var i F1 i 6 år, mens McLaren er det næst ældste hold i F1, og med Williams som også er et veletableret F1 hold, der hade Honda også succes..

Dit eksempel svarer at Honda skulle levere motorer til Marussia i et par år og så blive verdensmestre..

• #24   11. dec 2014 Button har gjort det bedre i løbene, ingen tvivl om det, men at være et flop i sin første F1 sæson når man har slået en verdensmester i kvalifikationerne, hmm ??

• #26   11. dec 2014 Button er den mest erfarne fører i feltet og har kørt +250 løb gennem 15 år..

Button blev 8er mens Kevin sluttede 11er..

hvordan det er at floppe i sin første sæson som 21 årig, forstår jeg ikke.. Den eneste der har klaret sig bedre af de nuværende kørere er Hamilton, og han kom til da McLaren var på toppen..

• #27   11. dec 2014 magnussen er ikke helt ude endnu, han er stadig reserve kører for mclaren teamet og sideløbende skal han næste år køre super GT i japan/asien. han får nok sin chance igen i F1. uanset hvad så er det jo stadig en kanon succes for så ung en knægt der endda er også er dansker.

• #29   11. dec 2014 Leo, vi er måske ikke helt uenige, men det er fejlagtigt at påstå at han floppede og skuffede, så ville han næppe fortsat være reservekører og få lov til at køre for Honda i GT klassen vel...

• #31   11. dec 2014 Mirza...efter min mening så har Kevin Magnussen intet og skulle skamme sig over mht. sine bedrifter han er kommet i konge klassen indenfor bil sporten i en meget ung alder, bare den ene ting er beundringværdigt i mine øjne. Button var bare det bedre og han har trods alt hele næste sæson til og bevise sit værd.

Kommentér på:
Kevin Magnussen

Annonce