{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger tester til fiat?
  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 28
    #2   14. dec 2014 Stilo fra 02.

  • #3   14. dec 2014 Multiecuscan kan hentes gratis på nettet også skal du bare have et OBD interface også er du kørende for en 1200-1500kr

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 28
    #4   14. dec 2014 Og den tester hvor køber man sådan en. Vil helst evt en butik da jeg ikke er tryk ved internet handel.

  • #5   14. dec 2014 Du kan købe det hos www.nic-tec.dk mener han tager 1500kr

  • Henrik T
    Henrik T Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 43
    #6   19. jun 2015 Hej alle, hiver lige en ældre tråd op. Jeg har også en Stilo med fejl på airbagsystemet, jeg har multiecuscan og et standard ELM327 kabel, men den kan desværre kun læse motorstyringen..

    Hvilket kabel skal man have fat i for at kommunikere med airbagmoduler osv?


  • w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #7   19. jun 2015 Det er garanteret et af stikkene under førersæderne der er dårlig forbindelse i, det er en klassiker på Stilo (Og en del andre biler i de årgange) når der er fejl på airbagsystemet.
    Du kan få et kabel der udover motorstyring også kan læse ABS og airbag og en del andre moduler til multiecuscan her:
    http://olietryk.dk/obd2-testere/fiat-alfa.html


  • Henrik T
    Henrik T Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 43
    #8   20. jun 2015 Jeg tror sgu at det lige præcis er bøvl med et af de stik, det under passagersædet var tydeligvis ikke sat ordentligt sammen! smiley
    Nu har jeg renset begge stik, sat dem godt sammen og sat strips omkring så de ikke kan falde fra hinanden igen!

    Fejlmeldingen er der dog stadig væk når jeg starter bilen, er denne fejl typen der forsvinder af sig selv når problemet er løst eller skal den slettes?


  • Henrik T
    Henrik T Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 43
    #9   21. jun 2015 Er der nogen der ved om sådan en airbag fejl på stikket under sædet er "permanent" og skal slettes med tester eller lampen burde gå ud når jeg har renset stikket og sat det sammen igen?

Kommentér på:
søger tester til fiat?

Annonce