{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af buggy.... hjælp....
  • #1   13. maj 2006 er der ik en på ebay

• #3   13. maj 2006 takker smiley

• #4   14. maj 2006 jeg har hørt fra pålidelig kilde at det er en meget dårlig ide at købe dem fra sverige for de laver tit nogle ting som danske synsfolk ikk kan syne, men derimod fra tyskland er godt for hvis en bil er túv godkendt der er den det os i dk, held og lykke med at få fat i en.

• #5   14. maj 2006 Jeg har selv en der er impoteret fra sverige den er lige blevet synet, men har ikek fået den på plader endnu da jeg er ved at bygge motor til den.. Den ´kommer herind ligeså snart jeg er hel færdig.. Men jeg vil sige hvis du skal have en buggy nu her til sommer skal du snart købe en, dem fra sverige er jo som regl gode nok men ved ike hvad der er med svensker og lednings net, det er du ikke for gode til. Der står jo mange svende buggyér her i landen som er til salg, men g¨å ind på www.vwnettet.dk der kan du få svar på alle spørgsmål ellers er du velkommen til at skrive til mig Drink_tuborg_beer@hotmail.com

Grunden til at nogen svenske buggyer ikke kan synes i danmark er endten at det er den lange model altså der hvor bunden ikke er kortet 38 cm der med har jeg ikke sagt at en lang buggy ikke kan registeres men at det er svære dan bunden ikke er selvbærende når den ikke er kortet op. Eller også er den ekki svejst rigtig sammen hvis du kigger under bunden på buggyen skal den være svejst i sik sak men der kan du finde godkendelsen inden på vwnettet. Puha det blev langt men skriv hvis du kommer i tvivl

Kommentér på:
Import af buggy.... hjælp....

Annonce