{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Patrol gr bliver varm
  • #1   16. dec 2014 Koble blæseren direkte på batteriet så den hele tiden kører eller eventuelt trække en ledning til en kontakt inde i bilen hvor du selv tænder for blæseren smiley

  • #2   17. dec 2014 Skulle det være nok

  • #3   17. dec 2014 Nu er en Patrol jo med mekanisk blæser, så det med at koble direkte til batteri er nok en dårlig ide.

    Nu kender jeg ikke din kørestil og hvilken Patrol du har, men typiske fejl er alt for tung højrefod, kombineret med store dæk, tung trailer.

    Men hvis du har en Y60 så på med en intercooler og få pumpe/turbo justeret så den yder bedre, alt for lidt olie i forhold til luften der kommer gennem motoren giver meget varme, det kan også hjælpe at skifte bagstykket på turboen til 3" i stedet for den originale.

    Kører du Y61 skal du have en chip på, større intercooler, ændre afgangen på turboen,

    Men som skrevet oven for, hold dig til maks 80 med tung trailer og i 4gear så du kommer lidt op i omdrejninger så skulle den gerne holde en lavere temperatur


  • #4   17. dec 2014 Vidste dog ikke det med mekanisk blæser, det var bare et gæt smiley

Kommentér på:
Patrol gr bliver varm

Annonce