{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagrude stickers til syn??
  • #1   17. dec 2014 Hvorfor i det hele taget køre med sådan noget? :s

• #2   17. dec 2014 De må ikke sidde der fik jeg fortalt af en synsmand.

• #3   17. dec 2014 Jeg spurgte ikke om du kunne lide det, men om det var lovligt til syn!

• #4   17. dec 2014 Sys du selv det er smart. :s

• #5   17. dec 2014 Ralle jeg behøver ikke din mening om det, så lad hver med at skrive i mit opslag tak!

• #6   17. dec 2014 Jeg har også fået af vide,, (3-4 uger siden)
    Da jeg arbejde med en synsmand, At der må IKKE være noget som helt overhovedet, som nedsætter sigtbarheden bagud...
    Spurgte ham i forbindelse med montering af en hæk spoiler.

• #7   17. dec 2014 *popcorn*p

• #8   17. dec 2014 Okey lyder til de skal pilles af så smiley

• #9   17. dec 2014 Ralle det jo smag og behag, syntes selv det ser fint ud smiley Og nej synsmanden bliver nok ikke glad for dem,.

• #10   17. dec 2014 Se det positive i det. Så griner de bagvedkørende ik af dig længere. smiley

• #11   17. dec 2014 Meeeeeeeeeeeeen.....

Tror sku ikke at de er så sarte... for at være ærlig...
    Hvis jeg var dig, så ville jeg køre ned til synshallen og spørge: Kan min bil synes med disse mærker i bagruden?...

Jeg er sikker på at det ikke er noget problem.

• #12   17. dec 2014 kør du bare til syn så finder du ud af det

• #13   17. dec 2014 Prøver at køre til syn, ellers tager det jo 2sek at pille af hvis han brokker sig smiley

• #15   17. dec 2014 Regler for montering af streamere

Må jeg have streamer på mine ruder?
    Nej, ikke hvis de reducerer udsynet. Der har hele tiden været forbud mod streamere på bilens forrude, samt de forreste sideruder.

For bagrude, samt de bagerste sideruder er der ny regler pr. 1. april 2007, hvor man siger, at der må ikke i førerens synsfelt bagud og skråt bagud være anbragt genstande, der reducerer udsynet unødigt.

Hvad er unødige genstande?
    Unødige genstande kan f.eks. være reklamestreamere eller uigennemsigtig film, men ikke nakkestøtte, solgardin, solfilm og spoiler.

Jamen, er der ingen undtagelser?
    Jo!
    Det er fortsat tilladt at placere streamere i en bagrude, så længe ruden er fabriksudstyret med en sort kant og streameren kan gemmes "bag" kanten, eller man placerer en streamer/nationalitetsskilt i "skyggen" af en nakkestøtte.

Må jeg køre med gods/bagage så mit udsyn forringes?
    Du må fortsat køre med store genstande i bagagerummet, selv om det tager dit udsyn.
    - fx en vaskemaskine i bagagerummet på en stationcar. Dette er tilladt, da den ikke kan placeres andre steder i bilen og der er ikke tale om unødigt "udstyr".

Hvem gælder disse regler for?
    Reglerne gælder kun for personbiler på hvide plader, dvs. gulpladebiler er undtaget for reglerne.

Hvordan ved jeg om mit udsyn er reduceret unødigt?
    Ved at indstille dit bakspejl korrekt, kan du kontrollere udsynet bagud. Alt det du kan se i spejlet og som går under betegnelsen unødig genstand skal fjernes.

Hvad sker der hvis jeg har steamer hvor det ikke er tilladt?
    Du vil kunne få en bøde.
    Hvis bilen er til syn, vil den blive erklæret betinget godkendt.

• #16   18. dec 2014 min bil blev synet i fredags med stickers i bagruden men pga dem så fik jeg en betinget godkendt
    der står i synsrapporten at det er grundet indvendig sigtbarhed bagudvendt reklame
    i bagruden

Kommentér på:
Bagrude stickers til syn??

Annonce