{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt afgift på gul plade bil privat kørsel
  • #1   28. dec 2014 slå nummerpladen op på nummerplade.net. kig under afgifter der står det

• #2   28. dec 2014 Takker der står 2475.-kr årligt ( Godstransport privat/erhverv) men hvad med det som bliver kaldt for misundelse afgift

• #3   28. dec 2014 der syår vidst nok sum i alt, det er hvad du ska gå efter

• #5   28. dec 2014 Ca 6.000,- delerhverv eller ca. 10.000,- privat (medmindre bilen er nedvejet

• #6   29. dec 2014 Hmm det er godt nok ikke lige til at forholde sig til, da når jeg tjekker nummerplade.net skriver den 2475.-kr årligt
    Men så læser jeg på bilbasen.dk at Hvis du køber en gulpladebil under 2 tons skal du kun betale 900 kr i privat misundelsesafgift. Dette gælder for biler reg. fra 1998 til 2007.
    Men var forbi et syns kontor i dag og han kunne også se på nettet at den ville koste 2475.-kr årligt og måtte bruges som privat,men synsmanden snakkede så om papegøjeplader også bliver jeg endnu mere i tvivl da jeg kan se at den har haft almindelige gule plader før og hvor tidligere ejer skriver at den koster 2100.-kr årligt...Forvirret Ahhhh en lille smule smiley smiley

• #7   29. dec 2014 Den kan sagtens have kørt på alm gule plader før blot med et mærke fra skat at den må bruges privat,hvis den har været afmeldt så får den papegøje plader på nu,det gør det nemmere at skelne at den må bruges privat,det har alle gulplade blier der bruges privat fået ved ny indregistrering after 2009 hvor papagøjepladen blev introduceret igen

• #8   29. dec 2014 Henning P. Tak for din info og tror du så at jeg 100% kan regne med at jeg ikke skal betale mere end de 2475.-kr i vægtafgift om året selvom jeg bruger den til privat brug.
    P.S. kender du noget til en Peugeot 406 1,8 st.car

• #9   29. dec 2014 Der kommer en privatanvendelses afgit men om den er på 900 eller 5000 er afhængi af totalvægten på bilen op til og med 2000 kg er den billig over er den dyr
    men selve vægafgiften skal nok passe med de ca 2500 årligt

Kommentér på:
Vægt afgift på gul plade bil privat kørsel

Annonce