{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Audi A6 2.0 tfsi limo {{forumTopicSubject}}

Godaften vag folkens.

Jeg har gået og overvejet meget at erhverve mig en Audi a6 limo fra 2006.
Kan se at 2.0 tfsi har 170hk fremfor 200hk som den har i de andre modeller
Er der decideret forskel på motoren, fremfor i de modeller hvor den har 200hk?

Er der noget specielt man skal holde øje med ved sådan en vogn?
Håber på at få nogle gode svar igen, som jeg kan styrke min lyst til og købe sådan et lækkert køretøj.

Mange gange på forhånd tak.

Bo Jensen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A6 2.0 tfsi limo
  • #1   30. dec 2014 ville sidste år ha haft en golf 2.0 gti tfsi... gav op da de ruster vildt, ledte så efter en audi a4 2.0 tfsi i stedet... samme motor men ville undgå rust problemet. fandt mange hvor motoren var stået af, efter 60-180.000km ,simpelthen for mange problemer med den motor. husk selv om den er med tandrem så er der også kæde, knastfølgeren kan også gi problemer, og så er det et forfærdelig tikkeri værk...lortet soder til osv. gav op og købte en gammel peugeot v6er... lidt dyere i ejerafgift, men ingen overraskelser overhovedet. mit råd... hold dig fra tsi og tfsi... det kan blive dyrt. ta hellere fx. en a6 2.8 v6

• #2   30. dec 2014 Ja, men de er sku så dyre og kører i, og har hørt meget dårligt ang kæder osv. smiley

• #3   30. dec 2014 Bilen i sig selv er super kvalitet ang lak rust mm .. Ang motoren er jeg ikke sikker på det er den samme i a6 som i en gti .. Men vis den er ens med en gti er den super og driftsikker, har aldrig haft problemer med mine. ;0)

Kommentér på:
Audi A6 2.0 tfsi limo

Annonce