{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scirocco 1,4 tsi forbrug
  • #1   31. dec 2014 Kig på spritmonitor.de der burde være et godt billede af deres forbrug

• #2   31. dec 2014 Søgte mest en med erfaring som muligvis havde en smiley
    Der er lidt forskel på det den er opgivet til, og det den køre..
    Men tak for svaret smiley

• #3   31. dec 2014 Spritmonitor.de er en database hvor private brugere indskriver deres forbrug (Liter og distance) - Så det er i den grad baseret på personlige erfaringer smiley

• #4   31. dec 2014 Okay, så misforsod jeg det smiley
    Jeg takker mange gange..

godt Nytår smiley

• #5   31. dec 2014 Jeg har en Ibiza 1.4 tsi 180 dsg7. Den går ca 11-12 på literen med mest bykørsl, og en 14 stykker når vi er på landet. Håber det kan hjælpe lidt, en lille motor med mange hk sluger vildt meget benzin hvis den bliver presset, og kører du langsomt og pænt når den langt på dråberne. Og grundlæggende er vores motorer ens, og den model du har kikket på får faktisk 210-220 hk ved chipning. Så er den meget kvik og 0-100 på ca 6.5 sek. 122 hk modellen har ikke kompressor og derfor slet ikke det lækre bundtræk som 160-170-180 hk's modellerne har.

Tjek evt service og om kæde har været skiftet, alt efter årgang er der problemer med kæderne, og motoren står af hvis den knækker. Min motor har været skiftet efter 20.000 km...!!! Tændspolerne kan også gå, men de koster ikke så meget, min motor oplevede jeg det ved at den sætter ud hvis du låser den i gearet og lader den sejtrække ved lave omdrejninger. Ellers en fantastisk motor...!! ??

• #7   31. dec 2014 Ja de skulle holde fint. Motoren er konstrueret til den extra belastning, meen jeg forstår godt din tankegang, med en litereffekt på 128 hk pr liter som i min på 180 hk og 157 hk ved chipning er imponerende.. Til sammenligning har en Mercedes e63 AMG med 520 hk 82 hk pr liter.

• #8   31. dec 2014 Tak for det uddybende svar smiley
    Jeg synes bare at have læst flere mennesker herinde, der har fået dem til at gå en del længere..

• #9   31. dec 2014 Vi kørte ca 14-15 stykker ved blandet kørsel med 20" på vores. Og et par km længere ved længere ture.

Kommentér på:
Scirocco 1,4 tsi forbrug

Annonce