{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

God familiebil (ikke stationcar) {{forumTopicSubject}}

Hey Bg. Lige nu har vi en megane classic fra 99 med fyr i også, og en del udstyr. Og så har den samtidig godt med plads, og starter i al slags vejr ?? den kan sagtens blive fed, og samtidig være familiebil, men alligevel går jeg med tanken om at prøve noget andet igen ?? har en vento eller en polo classic i tankerne, men fiat brava fanger også lidt ?? der skal selvfølgelig være plads til en kombivogn når der kommer en lille inden længe. Syntes klima anlægget trækker mig lidt mod bravaen ?? hvad ville i vælge, og hvorfor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God familiebil (ikke stationcar)
  • #1   6. jan 2015 Hvor mange penge har du at gøre med?

  • #2   6. jan 2015 Personligt har jeg altid selv synes stationcar formen var langt den frækkeste at se på i mange mærker, som bla. min e30er, til trods for der langt fra var barnevogn i sigte smiley
    Men tænk på at for 20år siden, der var man ofte en familie på 4 på tur til Harzen i en Trabant, hvor selv en UP idag er større smiley
    Så hvor der er vilje er der vej, men umiddelbart er det jo kun dig selv (/og konen evt smiley ) der kan bestemme hvad i bedst kan li.
    Selv er jeg ret tilfreds med min Carisma og har lige erhvervet mig en tilsvarende SpaceStar, som har en MEGET mere rummelig og stor kabine, men bagagepladsen er så til gengæld større i Carismaen!
    Samt min Carisma må slæbe 1600 kg, og Space staren, til trods for de er med samme motor, må den kun slæbe 1300kg!
    Så der beholder konen Carismaen og jeg min Sierra GT smiley


  • #3   6. jan 2015 Skal lige siges det en 2004 Spacestar MPV og ikke de nye minibiler, de kalder "space" star smiley

  • #4   6. jan 2015 Candy - du har da også haft lidt forskelligt inden for dørene, af sjove ting og sager ?? troede faktisk at din spacestar var større end carismaen grundet højden på bilen? Sådan en spacestar kan man jo også gøre lidt pæn tænker jeg? Og med hensyn til den sidste nye spacestar de har lavet, har jeg meget svært ved at se hvor det er en spacestar? Det er jo en minibil ?? hvilket spacestar aldrig har været ??

  • #5   6. jan 2015 Jørgensen - jeg og min bankrådgiver er ikke de bedste venner pt, så lige nu ikke det store, så jeg skal i gang med at skrabe sammen ??

  • #6   6. jan 2015 Jeg tænker lidt om ikke du kunne finde en nogenlunde pæne golf 4 eller audi a4. Begge gode biler der har lidt mere svært ved at ruste en de modeller du lige nævner der

  • #8   6. jan 2015 Kawa - har også sådan en i tankerne som sedan model bare tænker jeg lidt ?? er de ikke møg langsomme egentlig? Køre jo en 16v nu ??

  • #10   6. jan 2015 Tænkte bare at en 8v ikke er det vilde somregel, men det kunne da være at sådan en skal prøves så ?? fås den med klimaanlæg?

  • #11   6. jan 2015 Fandt lige lidt billeder på nettet, faktisk meget fed som stationcar når man ændre lidt

  • #13   12. jan 2015 Hehe, ja vil gerne ende med at ha prøvet lidt af hvert i sidste ende en gang smiley
    Men nej, jeg blev også lidt "snydt" da 2000 model SpaceStaren ikke er ret meget støre end Getz, Ignis og i en stil.
    Kan se på unervognen i forhol til min Carisma, så er bagpotten lagt på langs på Carismaen, hvor den går på tværs bagved kofangeren, fordi SpaceStaren ikke gar "baggagerummet" som Carismaen har og derved mangler 20/30cm i længden!
    Men højden er lækker mht. indstigning og RIGTIG god siddestilling og benplads både foran og bagi i forhold til Carismaen, men altså knap så godt mht. baggagerum smiley
    Så tænker den er lavet som pensionist vogn som modsvar til Wagon R, eller til familier, hvor børnene ikke skal ha vogn med smiley


Kommentér på:
God familiebil (ikke stationcar)

Annonce