{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo v40 t4 godt/skidt ? Kml/l?
  • #1   6. jan 2015 Jeg er super glad for min, den har kostet lidt småpenge at holde kørende, men det har alle været slid dele.
    Min har kørt lidt over 300.000 nu og jeg kan godt mærke at undervognen er ved at være en smule træt (men de fleste t4'ere har nok også levet et lidt hårdt liv), så vær lidt opmærksom herpå.
    Jeg ved ikke hvor stor forskel der er på P1 og P2 motorerne, men føler at motoren i min stadig har massere af km i sig. (ved en P2 skal du huske at være opmærksom på om VVT'en siger noget, for i så fald er det lidt noget knald at rode med selv).
    Men alt i alt tror jeg det er en ganske solid bil med en lækker motor som godt kan rykke lidt og har et dejligt moment.

Jeg kører ca. 11 km/l ved meget blandet kørsel, men så kører jeg heller ikke morfar.

• #2   6. jan 2015 Men lad mig også sige det på en anden måde, var det ikke en T4 og bare en normal 2.0, så var det ikke en bil jeg gad købe, for det er motoren der gør bilen værd at køre i smiley

• #3   6. jan 2015 Men det lyder jo okay. Og nej selve bilen er ikke den fedeste. Vil bare have mig en ok hurtigt bil der er solid og til billige penge. smiley
    Så det vigtigste er at den ikke holder på værksted hele tiden

• #4   6. jan 2015 Jeg har selv en s40, dog 2.0T chippet hos BSR samt BSR udstødningssystem, så den har lidt over 200hk.
    Jeg har ikke haft andre problemer med min end bærekugler, hvilket jo kun er almindeligt. Dejlig bil som også er kvik nok smiley
    Ligger omkring 10-11km/l ved almindelig kørsel.

Vedr. Chiptuning så tjek evt BSR's website, der kan du se hvad de kan lave af HK på t4'eren smiley

• #5   6. jan 2015 Den hjælper en del på udseendet at sænke den lidt, men ellers ja, så synes jeg det er en fornuftig bil som godt kan overaske nogle lidt, også koster en t4 jo ikke alverden mere smiley
    Har selv på 5 år måttet skifte udstødningen pga. rust, en køler, en luft masse måler, 2 fjedre foran og en bærearm, så det synes jeg ikke er så slemt.

• #6   6. jan 2015 Nej kan hente en 2001 i Tyskland med 186.000 på bagen til under 20.000kr og så 15 lapper i afgift ca smiley

Har os kigget på tysk 1,8t de er bare alt for dyre og trods af alder og km.
    Så t4'eren klart mere udstyr os og så til det halve smiley

• #7   6. jan 2015 Dejlig bil, har haft et par stykker af dem. Men vær opmærksom på den bedst kan lide at køre på v-power. Begge de v40 t4 jeg har haft lavede ballade når de fik 95 blyfri.

Overvejer selv at hente en T4 eller en 2.0T med automatgear på et tidspunkt.

• David
    David Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 4
    #8   6. jan 2015 Jeg synes de holder rigtig godt, har selv haft en, dog kun en 1.8 og det eneste den manglede var flere kræfter smiley
    Min havde kørt over 250.000 km og der var stadig lang i den endnu, så jeg ville ikke have noget problem med en der har kørt 186.000 smiley
    Som J. Pedersen siger er BSR et godt sted, da de tester holdbarheden på motoren efter tuningen og der kan man få den op på lige godt 260 hk og 380 mn.

• #9   6. jan 2015 Har kigget på en chip tuning. Den giver 235 hk. Så det okay for kun 2600kr

Kommentér på:
Volvo v40 t4 godt/skidt ? Kml/l?

Annonce